گزارش افکار به نقل از خبرآنلاین، حاج منصور اراضی در مراسم سالگرد ۹ دی که بعداز ظهر پنجشنبه در مهدیه تهران با بیان اینکه نباید برگزاری سالگرد ۹ دی تصنعی شود، اظهار داشت: پریشب این اقلیت مجلس با سران فتنه در جماران جلسه گذاشتند و گفتند شرط ما برای حضور این است که شروطی که فلانی در نماز جمعه مطرح کرده است، عملی شود ما آن را قبول داریم.

وی ادامه داد: در این شرایط قوه قضائیه چه می خواهد بکند؟ اگر واقعا کار اینها(سران فتنه) تمام است آنها را به ما بدهید، ما اعدام کنیم؛ چرا دست روی دست گذاشتید؟ مدرک می خواهید؟ این جلسات اینها با سفیر انگلیس مدرک نیست؟

وی در ادامه به برخی اظهارات رئیس دفتر رئیس جمهور هم اشاره کرد و اظهار داشت: این آقایی که در دفتر رئیس جمهور است گفته است حضرت نوح مدیریت نکرده، حضرت عیسی فراری بوده اما کسی چیزی نگفت و گفتند انشاء الله گربه است!

این مرثیه خوان و مداح اهل بیت(ع) با بیان اینکه سال ۸۸ شروع فتنه است خطاب به حاضران در مراسم گفت: به شما هیاتی ها می گویم این شروع فتنه است و یک فتنه جدید تر شروع شده و امسال شروع کردند که به هیاتی ها ضربه بزنند و در مرکز امور مساجد هم یک حرفی زدند و خواستند به ابی عبدالله ضربه بزنند چون اینجاها است که حزب الهی ساز است.

منصور ارضی افزود: پشت این جریان، در دستگاه های دولتی کار می کنند. اخیرا هم یکی گفته است کسانی که موسیقی را حرام می داند، موسیقی را نمی فهمد؛ یعنی مرجع تقلید نمی فهمد بعد هم راحت در دفتر رئیس جمهور فعالیت می کند.

منصور ارضی در ادامه خطاب به سران قوا، گفت: حرف ما با سران قوا است، شما بیدار شوید! دارند حزب الهی ها را از سازمانها دفع می کنند. شما سعی کنید گرفتار شیطان نشوید. ما امروز خواهش می کنیم اما بعدا جور دیگری خواهیم گفت. آقا می گوید و آنها طفره می روند و آن را وتو می کنند.

وی با اشاره به دستور یزید برای عزاداری امام حسین(ع) بعد از حادثه عاشورا، تصریح کرد: جوانها! گول نخورید، هر کس امام زمان(عج) را به شما معرفی کرد به ریشه اش نگاه کنید که به رهبری می رسد یا نه؟