به گزارش افکارنیوز به نقل از ايران ورزشي، چه عواملي باعث موفقيت يك مربي در دربي ميشود؟ مظلومي گزينهاي است كه به راحتي ميتواند پاسخ اين سوال را بدهد: آرامش كادر فني و بازيكنان هر يك از تيمهاي استقلال و پرسپوليس در دربي ميتواند موفقيت اين تيمها را به همراه داشته باشد. هر چند تيم پرسپوليس در ۵ بازي قبلي خود در ليگ برتر تنها ۴ امتياز كسب كرده اما اين تفكر از سوي آبي پوشان كه پرسپوليس تيمي ضعيف است كاملا اشتباه بوده و غرور كاذب ناشي از اين موضوع مانعي خطرناك براي موفقيت در اين ديدار محسوب ميشود. اميدوارم استقلال ديگر مغرور نشود. پرسپوليس بازيكنان و كادر فني باتجربهاي دارد، ضمن اينكه زمان زيادي از حضور سرمربي پرتغالي اين تيم در ايران نميگذرد و ژوزه مانوئل هنوز به شناخت كاملي نسبت به فوتبال ايران نرسيده است.

مظلومی بردهایش در دربی‌ها را حاصل کار گروهی همه افراد دانست: «خداوند را شاکرم که موفق شدم در کسب نتایج مناسبی با تیم استقلال مقابل پرسپولیس سهمی داشته باشم. این نتایج حاصل کار گروهی همه بود و هواداران پرشمار استقلال نیز با حمایت‌های پرشور خود نقش مهمی در رسیدن به این موفقیت‌ها داشتند. آرزوی قلبی من موفقیت آبی پوشان در دربی هفتاد و پنجم است و امیدوارم استقلالی‌ها با ارائه فوتبالی جذاب و تماشاگرپسند، هواداران میلیونی خود را با برتری مقابل پرسپولیس خوشحال کنند.»

مظلومي با بيان اينكه نتايج دربي هيچگاه قابل پيشبيني نيست، حرفهايش را ادامه داد: بدون شك هر تيمي كه كار خود را با آرامش دنبال كند و روي بازي تسلط داشته باشد به موفقيت خواهد رسيد اما اين بازي قابل پيشبيني نيست. سرمربي سابق تيم استقلال در پاسخ به اين پرسش كه آيا همچون حميد استيلي سرمربي سابق پرسپوليس كه در تمرينهاي اين تيم پيش از دربي هفتاد و پنجم حضور يافت، براي روحيه دادن و ترغيب شاگردان سابق خود در اردوي آبي پوشان حاضر ميشود، گفت: هر چند دوستان به كمك و حمايتهاي من نياز ندارند ولي در صورتي كه دعوت شوم به طور حتم در جمع آبي پوشان حاضر خواهم شد.