به گزارش افکارنیوز به نقل از ایران ورزشی، خاوي مارتينس بازيكني است كه توجه بايرن مونيخ را هم به خودش جلب كرده و با وجود پيچيده شدن مذاكرات ميان بايرن و اتلتيك بيلبائو، از علاقه بايرن چيزي كم نشده است.

مبلغ فسخ قرارداد مارتینس ۲۳ ساله حدود ۴۰ میلیون یورو است و اگر بایرن او را بخرد این مبلغ رکورد تازه‌ای را در خرید‌های باشگاه‌های آلمانی ثبت خواهد کرد اما کارل هاینتس رومنیگه گفته هنوز مشکل مالیات و برخی مسائل مالی حل نشده است. او امیدوار است بتواند مارتینس را هر چه زودتر به آلیانتس آره نا ببرد: «این یک انتقال عادی نیست.

بايد دوباره بگويم كه هر بازيكني در اسپانيا يك مبلغ فسخ قرارداد دارد. اين مبلغ براي مارتينس ۴۰ ميليون عنوان شده است. به نظر ميرسد باسكيها نه تنها به بازيكنانشان افتخار ميكنند بلكه دوست ندارند آنها را به راحتي از دست بدهند. مشكل ماليات و مسائل قانوني را هم بايد حل كنيم. اين مانع كه برطرف بشود انتقال انجام خواهد شد. رييس بيلبائو دارد خودش را براي انتخابات پاييز آماده ميكند و مسلما دوست ندارد پيش از اين كار مرتكب هيچ اشتباهي بشود. وكلاي ما دارند روي مسائل قانوني اين انتقال كار ميكنند. حضور مارتينس ميتواند عمق و خلاقيت بيشتري به خط مياني بايرن بدهد. خود اين بازيكن كه دوست دارد از اتلتيك جدا شود پيشنهاد كرده كه از دستمزد ساليانه اش بكاهد تا موانع برطرف بشود.