به گزارش افکارنیوز به نقل از جام نیوز، دان رائدفیلد به همراه همسرش برنی در دماغه جنوب شرقی جزیره آروبا واقع در دریای کارائیب مشغول شنا کردن بودند که ناگهان دریا متلاطم شده و آنها را به طرف جزایر مرجانی می کشاند. در ادامه زن این بازیگر بستکبال توان جسمی خود را از دست داده و در حال غرق شدن بوده که شوهر او به کمکش می شتابد ولی با وجود نجات دادن او خودش غرق می شود.

گارد ساحلی به همراه پلیس، به کمک او می شتابند ولی در نهایت جسد وی را پس از ۹۰ دقیقه جستجو و تلاش بی وقفه در حالیکه در زیر آب به صخره های بزرگ گیر کرده بود. پیدا می شود.

«برنی رائوندفیلد»(زن دان رائوندفیلد) طی مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: این حادثه خیلی سریع اتفاق افتاد به طوری که من چیزی نفهمیدم. در این حادثه بعد از تلاش‌های بی نتیجه همسرم، من توسط توریست‌هایی که در آن نواحی غواصی می کردند نجات یافتم ولی آب همسرم را با خود برد.

ما تا به حال ۲۰ بار برای شنا به این ناحیه آمده بودیم و در وضعیت های بدتر از این شنا کرده بودیم، با این حال در آن روز همه چیز جور دیگری رقم خورد.

رائندفیلد ۱۱ فصل در تیم های بستکبال مشهور آمریکا مانند ایندیانا، آتلانتا، دیتروید و واشنگتن به عنوان ستاره بازی میکرده و در سالهای ۱۹۸۰-۱۹۸۱-۱۹۸۲ به عنوان ستاره بازیهای حرفه ای بستکبال آمریکا (ان-بی-ای) انتخاب گردید.