به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسن اللهوردي نژاد دبير كل حزب اسلامي رفاه ايران با اشاره به برنامه و نحوه ورود اين حزب در انتخابات آتي رياست جمهوي اظهار داشت: با توجه به اينكه پيش از اين به دنبال حمايت از شخص مشايي و دولت بوديم با ايجاد اختلافات كانديداي واحد معرفي خواهيم كرد.

وی تصریح کرد: کسانی باید وارد صحنه انتخابات شوند که در ولایت‌مداری وی شکی وجود نداشته باشد و بر همین اساس که دیگر از شخصی همانند مشایی حمایت نخواهیم کرد و در صورت کاندیدا شدن وی در مقابل او می‌ایستیم.

الله‌وردی نژاد با اشاره به برگزاری جلسات انتخاباتی در حزب رفاه اسلامی ایران و جامعه ولایی افزود: به دنبال تنظیم برنامه‌های خود بوده‌ایم و قصد داریم با یک برنامه محوری وارد عرصه انتخاباتی شویم و در همین راستا اواخر شهریورماه در جلسه‌ای که برگزار خواهد شد به یک جمع‌بندی کلی خواهیم رسید.
وی با بیان اینکه دیگر مشایی را به عنوان یک دهدار نیز قبول ندارم، ادامه داد: ‌ در ماه‌های اخیر از مشایی حمایت‌هایی را انجام داده بودیم که بااثبات تخلفات وی به این نتیجه‌ رسیده‌ایم که دیگر از وی حمایت نکنیم.

دبیر کل حزب اسلامی رفاه ایران افزود: تصمیم گرفته ام خودبه عنوان کاندیدا در عرصه انتخابات حضور پیدا کرده و بر همین اساس بوده که در یک ماه گذشته به دنبال تنظیم برنامه های خود بوده ام.

الله وردی‌نژاد اذعان داشت: اعتقاد داریم که حضور مشایی در این برهه زمانی برای انتخابات ریاست جمهوری به صلاح کشور نبوده و باعثپس روی درکشور خواهد شد و لذا توصیه ما به وی این بوده که در عرصه سیاسی وانتخابات آتی وارد نشود.

وی با بیان اینکه برخی نمایندگی‌‌‌های خود را در شهرستان‌ها و برخی استان‌ها راه‌اندازی کرده‌ایم ادامه داد: با تنظیم محور برنامه‌های خود و تعیین اعضاء کابینه خود سعی خواهیم کرد به نحو احسن در انتخابات شرکت پیداکنیم.

دبير كل حزب اسلامي رفاه ايران در پايان با اشاره به حضور اصلاحطلبان در عرصه سياسي كشور خاطرنشان كرد: اين طيف بايد عذرخواهي خود را ثابت كنند و با يك اصول مشخص در عرصه سياسي و انتخابات آتي حضور پيدا كنند.