به گزارش افکارنیوز، مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که در تاریخ ۶ نوامبر برگزار می شود "باراک اوباما" دست کم در دو ایالت کلیدی رقابتی سخت با "میت رامنی" خواهد داشت.

بر اساس نتایج یک نظرسنجی مشترک که توسط روزنامه نیویورک تایمز، شبکه خبری سی. بی. اس و دانشگاه " کوئینیپیاک " انجام شده اوباما در ایالت اوهایو فقط چهار درصد با رامنی فاصله دارد و نیمی از مردم این ایالت اعلام کرده اند که در انتخابات ماه نوامبر به اوباما رای می دهند.

اما در ایالت فلوریدا ۴۹ درصد از مردم به اوباما رای می دهند و ۴۶ درصد نیز به رامنی رای خواهند داد و این حکایت از رقابت شانه به شانه رامنی و اوباما در این دو ایالت کلیدی دارد. بر همین اساس در ایالت فلوریدا محبوبیت رامنی در میان مردان بیشتر از اوباما است و ۵۱ درصد از مردان فلوریدا اعلام کرده اند که در انتخابات به نامزد جمهوریخواهان رای خواهند داد.

در ویسکانسین نیز اوباما فقط دو درصد با رقیب خود فاصله دارد و ۴۹ درصد از مردم این ایالت اعلام کرده اند که در انتخابات به باراک اوباما رای خواهند داد. نکته جالب در خصوص ایالت ویکسانسین نیز این موضوع است که محبوبیت رامنی در میان مردان این ایالت بیشتر از زنان آن است.

این نظرسنجی در فاصله زمانی ۱۵تا ۲۱ آگوست و با همکاری این سه نهاد برگزار شده است.