افکارنیوز: هفته آینده پولي به دستت ميرسد و حوادثي اتفاق ميافتد كه در مجموع به نفع تو خواهد بود. به شرط اينكه تو بيتوجه نباشي و از اين موقعيت استفاده كني.

فروردین

باید جدا از استرس و آشفتگی روحی جلوگیری کنی. در حال حاضر نیاز داری که استراحت کنی و آرامش داشته باشی.

پیش بینی روابط شما: سعی کن تا جایی که می‌توانی از بحث‌های بیهوده و دردسرآفرین دوری کنی چون تو را در شرایط تشنج و آشفتگی قرار می‌دهد.

پیش بینی شغل شما: اوضاع اقتصادی تو ثابت است و تغییر چندانی ندارد پس به اندازه خرج کن که دچار بحران نشوی.

اردیبهشت

فرصت‌های اقتصادی خوبی پیش می‌آید که باید از آنها استفاده کرد. کسی که این فرصت‌ها را از دست بدهد جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت. خو کردن به یک زندگی یکنواخت و بی‌تحرک جذابیتی ندارد.

پیش بینی روابط شما: دست به ماجرایی زده‌ای که آخرش معلوم نیست. تنها شانس و اقبال می‌تواند تو را در این کار یاری دهد. به هر حال کسی که خود را درگیر مسائل عاطفی می‌کند باید عواقب آن را هم بپذیرد.

پیش بینی شغل شما: این روزها آنچنان اوضاع مالی‌ات روبراه است که آرزو می‌کنی هیچ تغییری به وجود نیاید. اما تغییرات لازمه زندگی و پیشرفت است و خود را باید برای آن آماده کرد.

خرداد

در خودت انرژی زیادی احساس می‌کنی که تازگی دارد. بهتر است در اینگونه مواقع کاری بکن که از انجام دادنش لذت می‌بری. به اینصورت روز خوب و شادی خواهی داشت.

پیش بینی روابط شما: پیشنهادی مطرح می‌شود که فریبنده است. دراین‌باره باید خوب اندیشید و سپس تصمیم گرفت. از ریسک کردن در زندگی نباید ترسید فقط باید احتیاط لازم را رعایت کنی و به شناخت کامل از او برسی.

پیش بینی شغل شما: بعضی از آرزوهای مادی تو در حال تحقق است. دراین‌باره نباید شتاب‌زده بود. سعی کن با استفاده از استعدادها و توانایی‌هایت خودت آرزوهایت را برآورده سازی.

تیر

تمایل به گوشه‌گیری و انزوا داری. شاید این موضوع بخاطر حالت‌های روحی تو طبیعی باشد اما مشکلی را از تو حل نخواهد کرد. باید با تجدید نظر در این کار دوباره خود را با جمع و جماعت هماهنگ کرد.

پیش بینی روابط شما: ناگهان در دام عشقی می‌افتی که تصورش را هم نمی‌کردی. خوبی عشق به همین است که چون یک حادثه ناگهان فرا می‌رسد و آدمی را از راهی که می‌رفت به راهی که باید برود پرتاب می‌کند.

پیش بینی شغل شما: در شرایط کنونی، صبر و خویشتنداری بهترین راه حل است. باید برای مسائل اقتصادی خود برنامه‌ریزی علمی و دقیقی داشته باشی تا دچار بحران نگردی. این کار با عجله و شتابزدگی جور در نمی‌آید.

مرداد

به زودی ابرهای تیره از آسمان زندگی‌ات بیرون می‌رود و همه چیز روبراه می‌شود. هفته ای شاد و پر از موفقیت در انتظار توست. برای بهتر شدن روحیه‌ات پیشنهاد می‌کنم اواخر هفته به سفر کوتاهی بروی.

پیش بینی روابط شما: خودت را دست کم می‌گیری و فکر می‌کنی او دور از دسترس توست به همین دلیل با یاس و سرخوردگی خودت را مخفی می‌کنی و کناره می‌گیری، در صورتی که اینطور نیست و می‌توانی با یک گفتگوی صمیمانه و جدی او را از احساست مطلع کنی و نتیجه مثبتش را ببینی.

پیش بینی شغل شما: تو به دنبال موقعیتی هستی تا تغییری در روند مالی خود ایجاد کنی ولی بهتر است قبل از شروع هر کاری، جوانب آن را بسنجی و به دقت بررسی کنی.

شهریور

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

پیش بینی روابط شما: فرصت‌های تازه‌ای به وجود آمده که می‌توانی خطاهای گذشته را جبران کنی. باید با خود عهد کنی که دیگر خطاهای گذشته را تکرار نکنی تا راههای تازه‌ای پیش پای تو گشوده شود.

پیش بینی شغل شما: موقعیت مالیت نسبتا روبراه خواهد شد. حالا وقت به اندازه کافی برای کارهای عقب‌مانده داری. باید از وقت‌ها استفاده کنی و مراقب باشی تا با سهل انگاری و ولخرجی بی‌رویه این موقعیت خوب را از دست ندهی.

مهر

به وضعیتی خواهی رسید که اگر ادامه پیدا کند، تو را دلگیر خواهد ساخت. از نظر جسمی باید مراقب باشی که دچار بیماری یا عوارضی نشوی. در این رابطه باید از کسی کمک بگیری که تجربه و تخصص داشته باشد.

پیش بینی روابط شما: حوادثی در روابط تو با یک دوست پیش می‌آید که اثر منفی بر تو خواهد گذاشت. باید دوباره روحیه و افکار خود را بازسازی کنی و خودت را با موقعیت بوجود آمده تطبیق دهی. نگران حرف‌های اطرافیان و دوستانت نباش.

پیش بینی شغل شما: راه‌های زیادی برای رسیدن به پول پیش روی توست. باید سعی کنی بهترین راه‌حل را انتخاب و به آن عمل کنی. نباید بگذاری یاس و ناامیدی در تو اثر کند و فرصت‌های طلایی را از دست تو بگیرد.

آبان

باید دوباره شادی و نشاط را به زندگی‌ات بازگردانی. همچنان فکرهای مایوس‌کننده ذهن تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

پیش بینی روابط شما: سری که درد نمی‌کند دستمال نمی‌بندند اما ظاهرا تو می‌خواهی برعکس این ضرب المثل عمل کنی و خود را به آب و آتش بیاندازی. به هر حال هر کاری عواقبی دارد که باید از ابتدا به آن اندیشید.

پیش بینی شغل شما: با رسیدن یک بحران مالی، مشکلات تازه‌ای پدیدار خواهد شد. از قدیم گفته‌اند: علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد. به هر حال اگر دوراندیش باشی حداقل در آینده این حوادثتکرار نخواهد شد.

آذر

ممکن است تنهایی برایت وحشتناک و دلهره‌آور باشد اما در عین حال تنهایی بهترین زمان برای تامل و اندیشیدن است. گاهی اوقات همین موقعیت به تو آرامش و نشاط باورنکردنی‌ای ارزانی کند. پس امتحان کن.

پیش بینی روابط شما: خبرهای تازه‌ای می‌رسد که بسیار خوشحال و مسرور خواهی شد. کسی تو را کمک می‌کند که اصلا انتظارش را نداشتی. اینها همه نویدبخش یک دوران تازه در زندگی توست که باید قدر آن را بدانی.

پیش بینی شغل شما: قراردادهای و توافقات تازه‌ای امضاء می‌شود که کمی اوضاع را دگرگون خواهد کرد. سعی کن با خوش‌بینی نسبت به آینده از موقعیت پیش آمده بیشترین بهره‌برداری را کرده باشی.

دی‌

یکی با هدیه شیرین به دیدارت می‌آید. بعضی ناامیدی‌ها از فکر و دلت خارج میشود. مسافرتی پرخاطره در پیش داری. اگر در رشته ورزشی خاصی کار می‌کنی به موفقیت‌هایی دست می‌یابی.

پیش بینی روابط شما: اگر با عقل و منطق رفتار کنی، حتما به نتیجه می‌رسی. از عجله و شتاب دوری کن و حوصله داشته باش و خود را برای هرگونه احتمالی آماده کن تا غافلگیر نشوی.

پیش بینی شغل شما: ناراحتی و نگرانی تو هیچ نتیجه‌ای به بار نخواهد آورد. پس آرامشت را حفظ کن به زودی کارها روبراه می‌شود و پاداش زحماتت را خواهی گرفت و یا با همکاران خود به تفاهم می رسی.

بهمن

هدایا و یا مقداری پول که در فکرش نبودی، به دستت می‌رسد. کسی را که در فکرش نبودی، ملاقات می‌کنی. به زودی تحول بزرگی در زندگی‌ات پیش می‌آید. آماده باش!

پیش بینی روابط شما: مشکل اینجاست که وقتی ناراحتی تصمیم می‌گیری. کمی به خودت و دیگران فرصت بده. به دیگران تا بتوانند توضیح دهند و به خودت که درست فکر کنی و تصمیم عاقلانه بگیری.

پیش بینی شغل شما: تو با یاس و نامیدی‌ات موانعی را برای خودت ساختی. اگر اوضاع به همین منوال ادامه یابد، به بحران اقتصادی نزدیک می‌شوی. با کمی مثبت‌نگری و ریسک می‌توانی خود را از این تنگنا نجات دهی.

اسفند

کسی را که در انتظارش بودی، ملاقات می‌کنی و یا یک فرصت طلایی بدست می‌آوری. پس سعی کن از این فرصت استفاده کنی.

پیش بینی روابط شما: در زندگی عاطفی تو تحول تازه‌ای به وجود می‌آید که در نهایت خوب خواهد بود. بهتر است نگران نباشی و فکرت را مشغول نکنی چون همه چیز روبراه است.

پیش بینی شغل شما: هفته آینده پولي به دستت ميرسد و حوادثي اتفاق ميافتد كه در مجموع به نفع تو خواهد بود. به شرط اينكه تو بيتوجه نباشي و از اين موقعيت استفاده كني.