به پزارش افکارنیوز به نقل از فارس، از ساعت یک بامداد امروز(جمعه) تیم های بارسلونا و رئال مادرید در بازی دور رفت سوپرجام باشگاه های اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم و در دقیقه ۵۵ روی سانتر مسعود اوزیل، رونالدو با ضربه سر دروازه تیم بارسلونا را باز کرد تا شاگردان مورینیو در زمین بارسا از حریف پیش افتند اما هنوز یک دقیقه از شادی بازیکنان رئال نگذشته بود که بارسلونا توسط پدرو گونزالس در صحنه‌ای مشکوک به آفساید، گل تساوی را وارد دروازه کاسیاس کرد.

در دقیقه ۷۰ راموس در محوطه جریمه روی اینیستا مرتکب خطای پنالتی شد و لیونل مسی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و توپ را درون دروازه قرار داد تا میزبان بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی ۲ بر یک عوض کند.

در دقیقه ۷۸ ژاوی هرناندز روی پاس اینیستا با کاسیاس تک به تک شد و سومین گل شاگردان ویلانووا را به ثمر رساند.

در دقیقه ۸۶ ویکتور والدز که پس از خروج ژاوی از بازی بازوبند کاپیتانی بارسا را بر بازو بست، پس از دریافت پاس رو به عقب قصد دریبل زدن دی ماریای تازه وارد را داشت که موفق نبود و این بازیکن آرژانتینی روی اشتباه فاحش والدز دومین گل رئال مادرید را به ثمر رساند تا بازی رفت سوپرجام اسپانیا با نتیجه ۳ بر ۲ به سود بارسلونا خاتمه یابد.

کارلوس گومز داور این مسابقه به آلونسو، آربلوئا و آلبیول از رئال مادرید و ماسچرانو از بارسلونا اخطار داد.

این نخستین دیدار بارسلونا برابر رئال مادرید با مربیگری تیتو ویلانووا بود.

ترکیب بارسلونا: والدز، پیکه، ماسچرانو، آلوز، آدریانو، بوسکتس، ژاوی(۸۴ فابرگاس)، اینیستا، پدرو(۸۸ آلبا)، مسی و سانچس(۷۲ تیو)

ترکیب رئال مادرید: کاسیاس، راموس، آلبیول، آربلوئا، کونترائو، کایخون(۶۶ دی ماریا)، خدیرا، اوزیل(۸۲ مارسلو)، آلونسو، رونالدو و بن زما(۶۲ هیگواین)