به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، یکی از داوران با تجربه مسابقات این فصل لیگ برتر قاسم واحدی است که به عنوان قاضی دیدار حساس تیمهای فوتبال صبای قم و صنعت نفت آبادان در هفته ششم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور معرفی شده است.

یکی از مهم‌ترین قضاوت‌های قاسم واحدی در لیگ دوازدهم بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم صنعت نفت آبادان خواهد بود که قرار است از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه عصر جمعه سوم شهریور ماه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شود.

واحدی داور دیدار حساس تیم‌های صبای قم و و صنعت نفت آبادان را محمدرضا امینی به عنوان کمک داور اول و محمدرضا غنو به عنوان کمک داور دوم یاری می‌کنند ضمن اینکه موعود بنیادی فر به عنوان داور چهارم و محمدرضا غضبان به عنوان ناظر مسابقه، تیم داوری را همراهی می‌کنند.

صبای قم و صنعت نفت آبادان دو عملکرد کاملا متفاوت را در پنج هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به نمایش گذاشته‌اند و صبا در بالای جدول و صنعت نفت آبادان در انتهای جدول جای دارند.

نفتی‌ها در پنج بازی قبل چهار بار مقابل حریفان خود با نتایج دور از انتظار تن به شکست داده اند‌و حتی آنها در خانه باخت سنگین شش بر دو را مقابل هم نام و هم خانواده خود یعنی تیم فوتبال نفت تهران پذیرا شده‌اند تا در جدول وضعیت خوبی نداشته باشند.

نماینده فوتبال آبادان در لیگی که پنج تیم در آن خطر سقوط را احساس می‌کنند، در حال حاضر با کسب تنها یک امتیاز از پنج بازی گذشته در رده هفدهم جدول رده بندی ایستاده است و آنها فقط یک امتیاز بیشتر از ذوب آهن رده هجدهمی اندوخته‌اند.

در سوی دیگر میدان وضعیت صبای قم به مراتب بهتر از صنعت نفت آبادان است، زیرا شاگردان یحیی گل محمدی در پنج بازی قبل خود سه پیروزی، یک تساوی و یک باخت کسب کردهاند و هم اکنون با کسب ۱۰ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایستادهاند.