به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ اردشير امير ارجمند عامل وابسته به سرويسهاي جاسوسي غربي و صهيونيستي و از اعضاي نزديک به گروهک تروريستي منافقين در مصاحبه با رسانههاي ضد انقلاب، از وخامت حال مير حسين موسوي و بستري شدن وي در بخش سي سي يو خبر داد.

پس از اعلام این خبر بود که خبرنگاران باشگاه خبرنگاران در تماس با منابع مختلف امنیتی، انتظامی و مسئول جویای حال موسوی شدند.

در تماس‌های برقرار شده با منابع مختلف مشخص شد نامبرده یک عارضه کوچک قدیمی داشته است که با درخواست و تقاضای خانواده‌اش، او برای چکاپ نزد پزشک مورد اشاره و وثوق خانواده برده شده تا آزمایش‌های معمول روی وی انجام شود.

آخرین خبرها و کسب اطلاع خبرنگاران حکایت از آن دارند که آزمایش‌های انجام شده روی موسوی جواب عادی داشته‌اند و عارضه قدیمی موسوی با تجویز دارو به صورت عادی قابل بر طرف شدن است و او بدون هیچ مشکلی هم اکنون در منزلش است.

خبرهای دریافتی حکایت از این امر دارند که با توجه به شرایط سنی نامبرده، تا به این لحظه تمام تقاضاهای وی و خانواده‌اش مبنی بر انجام چکاپ‌های معمول و ملاقات پزشک بدون هیچ محدودیتی انجام شده و تمام ملاقات‌ها و آزمایش‌ها نیز در حضور و با درخواست خانواده‌اش صورت گرفته است.

با اين شرايط بايد گفت جنجال سازيهاي ضد انقلاب مبني بر اينکه حال مير حسين موسوي مساعد نيست کذب محض بوده و در حقيقت صحت و سلامت موسوي خبر بسيار بدي براي اپوزوسيون است.