به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، ارتش سوریه همچنان در تعقیب بقایای عناصر گروهکهای مسلح در همه مناطق شهرهای سوریه و حومه آن است.

نیروهای دولتی سوریه شماری از مخفیگاه‌های تروریست‌ها را شناسایی و با حمله به آنجا مهماتشان را نابود کردند.

یگانی از نیروهای مسلح در عملیاتی ویژه به یک مخفیگاه تروریست‌ها در منطقه الاذاعه شهر «حلب» هجوم بردند که به نابود شدن کامل انبار مهمات و تسلیحاتشان منجر شد.

ارتش سوریه در عملیات ویژه دیگری در خیابان الموده شهر حلب با عناصر مسلح درگیر شدند که به کشته و زخمی شدن شماری از تروریست‌ها منجر شد.

یگانی از ارتش سوریه همچنین انباری از مهمات و تسلیحات و همچنین یک درمانگاه صحرایی در منطقه سیف الدوله شهر حلب کشف و تحت کنترل خود گرفتند.

یگانی از ارتش سوریه نیز با گروهی تروریست که قصد ورود به حی المیدان حلب را داشتند درگیر شد و همه عناصر آن را هدف قرار دادند؛ یگان دیگری از ارتش گروهی تروریست را که در مدرسه‌ای در «مجدل شمس» در منطقه الشیخ خضر مستقر بودند هدف گرفت که به کشته شدن همه عناصر مسلح انجامید.

نیروهای ارتش در عملیاتی ویژه ۴۰دستگاه خودرو مجهز به تیربارهای دوشکا را که از جرابلس عازم حلب بود هدف گرفته و منهدم کردند.

از سوی دیگر استانداری حلب و نهادهای خدمات‌رسانی استان و نیروهای دفاع شهری با سر و سامان دادن به مناطق پاکسازی شده از شر تروریست‌ها زمینه بازگشت زندگی طبیعی را به این مناطق فراهم کردند.

در ریف دمشق نیز طرف‌های ویژه بقایای گروهک‌های مسلح را در منطقه «ببیلا» تحت تعقیب قرار دادند؛ تروریست‌ها در این منطقه به عملیات تخریب سرقت و ارعاب شهروندان و وارد آوردن خسارت به اموال عمومی و خصوصی پرداخته بودند.

در شهر حماه نیز نیروهای ویژه ارتش سوریه سه پایگاه گروههای مسلح را در منطقه الغال در حومه شهر نابود کردند و شمار زیادی از تروریستها را کشته یا زخمی و بازداشت کردند و تسلیحاتی از جمله تفنگهای کلاشینکف، خمپارهها و کارگاه ساخت نارنجک را کشف و ضبط کردند.