به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، آرش برهانی پس از تساوی در دربی ۷۵ گفت: طرفداران استقلال دوست داشتند ما در این بازی برنده باشیم اما بازی خوبی نبود. در ۱۲، ۱۳ دربی که تجربه کردم این دربی از همه کسل کنندهتر بود.

وی در مورد کیفیت بازی اظهار داشت: دو تیم بازیکنان خوب زیادی دارند و توقع از دو تیم زیاد است. باید خیلی بهتر بازی می‌کردیم ولی متاسفانه این گونه نشد. بازی برای هوادار‌ان ما خوب نبود ولی شاید برای طرفداران پرسپولیس هیجان داشت.

برهانی در مورد شرایط خود گفت: آمادگی‌ خوبی داشتم و فکر نمی‌کردم در این بازی این گونه باشم. نه زیاد خوب بازی کردم و نه موقعیت زیادی برای من ایجاد شد.

وی در مورد کیفیت بازی استقلال تصریح کرد: اگر در همه بازی‌ها مانند بازی مقابل ملوان باشیم می‌توانیم نتیجه مطلوبی بگیریم اما در این بازی این گونه نبودیم و نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم.

برهانی ادامه داد: در ۶ هفته‌ای که از لیگ می‌گذرد در اکثر بازی‌ها در ۲۰ دقیقه اول گل خورده‌ایم و سپس به دنبال جبران آن بوده‌ایم که باید این ضعف خود را برطرف کنیم. پرسپولیس در این بازی سورپرایزمان کرد و اگر مانند بازی با ملوان ظاهر می‌شدیم بازی را می‌بردیم.

مهاجم استقلال گفت: استرس بازی بالا بود و منطقی بازی نکردیم. جاهایی که باید توپ می‌رسید نرسید. تا حالا چنین شرایطی برایمان پیش نیامده بود. البته پرسپولیس هم همینطور بود. در این بازی اگر هواداران هم حضور نداشتند بازی مسخره‌ای را شاهد بودیم.

برهانی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مالی حل شده یا خیر گفت: هنوز ۷ ماه است که پول نگرفتهایم و امیدوارم این مشکل به زودی برطرف شود.