به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، محمد کامل عمرو وزیر امور خارجه مصر عصر امروز با علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایرانی به رایزنی و مشورت در مورد تحولات سوریه پرداخت.

گفتنی است پس از اجلاس مشورتی دوستان سوریه در تهران با پیشنهاد جمهوری اسلامی مبنی بر تشکیل گروه تماس در رابطه با تحولات سوریه و همچنین پیشنهاد رئیس جمهور مصر در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در مکه مبنی بر فعالیت و همکاری کشورهای ایران، مصر، عربستان و ترکیه در رابطه با بحران‌های منطقه‌ای، وزرای خارجه ایران و مصر تاکنون دو بار در گفت‌وگوی تلفنی در این خصوص به رایزنی و تبادل نظر پرداختند. نسخه چاپیارسال به دوستان
عصر امروز صورت گرفت
رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر درباره سوریه

خبرگزاری فارس: وزیر خارجه مصر عصر امروز جمعه در تماس تلفنی با همتای ایرانی خود در خصوص تحولات سوریه به رایزنی پرداخت.
خبرگزاری فارس: رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر درباره سوریه

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی فارس، محمد کامل عمرو وزیر امور خارجه مصر عصر امروز با علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایرانی به رایزنی و مشورت در مورد تحولات سوریه پرداخت.

گفتنی است پس از اجلاس مشورتی دوستان سوریه در تهران با پیشنهاد جمهوری اسلامی مبنی بر تشکیل گروه تماس در رابطه با تحولات سوریه و همچنین پیشنهاد رئیس جمهور مصر در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاریهای اسلامی در مکه مبنی بر فعالیت و همکاری کشورهای ایران، مصر، عربستان و ترکیه در رابطه با بحرانهای منطقهای، وزرای خارجه ایران و مصر تاکنون دو بار در گفتوگوی تلفنی در این خصوص به رایزنی و تبادل نظر پرداختند.