افكار نيوز - گشت زنی فرماندهان ایران در سرزمین های اشغالی!
هیئتی رسمی از فرماندهان بلندپایه ایرانی با عبور از خط قرمز مرزی لبنان، وارد سرزمین های اشغالی شده و از این مناطق بازدید هم کرده‌اند.

به گزارش افکار به نقل از مشرق، این شایعه ای است که یک سایت وابسته به محافل جاسوسی رژیم صهیونیستی از ساعاتی پیش با انتشار آن تلاش کرده تا فضای مثبت دستاوردهای سفر مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل به لبنان را به حاشیه بکشاند.
طبق این شایعه، منابع اسرائیلی که آگاه خوانده شده‌اند، ادعا کردند که فرماندهان بلندپایه و چریک های ایرانی به همراه تعدادی از افسران ارشد لبنان روز جمعه گذشته از مرزهای رژیم صهیونیستی با لبنان و محل درگیری‌های اخیر میان دو طرف بازدید کردند.
پایگاه خبری تیک دبکا وابسته به محافل جاسوسی رژیم صهیونیستی با انتشار این خبر مدعی شد که افسران ارشد ایرانی که لباس‌ شخصی بر تن داشتند، وارد منطقه خط قرمز که اسرائیل آن را متعلق به خود می‌داند نیز شده‌ا‌ند.
این گزارش به این مطلب اشاره نکرده است که چرا مرزبانان ارتش رژیم صهیونیستی به رغم ورود گروه ادعاشده به محدود خط قرمز، به آنها هشدار نداده و شلیک نکرده‌اند. همچنین اینکه سربازان دیده بانی مرزی این رژیم چگونه به ایرانی بودن، فرمانده بودن و ارشد بودن افراد هیئتی که لباس عادی بر تن داشته اند پی برده اند نیز اعلام نشده است.
البته ناظران معتقدند حتی در صورت صحت این ادعا، نظامیان این رژیم به علت دلهره شدید از واکنش ارتش و مقاومت اسلامی لبنان، جرأت کوچکترین تعدی را ندارند و این در حالی است که این رژیم ادعا می کند با پشتیبانی ماهواره ها و سخت افزارهای مرزبانی پیشرفت، عبور و مرور پرندگان را هم زیر نظر دارد.
به ادعای این منابع، ارتش رژیم صهیونیستی نیز تحرکات این هیئت ایرانی و لبنانی را زیر نظر داشته‌اند.
منابع تیک دبکا در ادامه ادعاهای خود افزوده اند که هیئت مذکور به همراه " علی اکبر ولایتی " مشاور مقام معظم رهبری در روز دوازدهم مردادماه وارد لبنان شده است.
این در حالی است که سفر ولایتی و هیئت همراه وی که هیئتی کم تعداد و مرکب از مسؤولان دیپلماتیک است چیزی نبوده که از دید ناظران و رسانه های جهان پنهان باشد و تمامی برنامه های آن زیر نظر مقامات لبنانی و سوری انجام گرفته است.

/ب.