آدریانو: پشیمانم، دیگر تکرار نمی‌شود!

به گزارش افکار نیوزبه نقل از گل - هنوز ۱۰ روز از ورود آدریانو به تیم فلامنگو نگذشته که مهاجم ۳۰ ساله برزیلی یکی دیگر از عادت های زشت قبلی خود را تکرار کرده و بعد از یکی از پارتی های شبانه در ویلا کروزیرو و سانحه ای با موتور، در تمرین روز بعد تیم غیبت کرد.

البته آدریانو عصر آن روز اعلام کرد که اجازه مرخصی ویژه ای از سوی مسوولان تیم داشته است. ولی باشگاه فلامنگو شب هنگام این اظهارات او را تکذیب کرده و نشریات هم جزئیات مربوط به میهمانی شبانه او را با آب و تاب فراوان نقل کردند.
اما آدریانو این بار خیلی زود به اشتباهش پی برد و در کنفرانس خبری اعلام کرد: ” می دانم که فلامنگو آخرین فرصت من است. یا دست از این کارهایم برمی دارم یا اینکه دیگر فوتبال را کنار می گذارم. می دانم که به خاطر این کارهایم جریمه می شوم و با این غیبت ها رفتار خوبی نشان نمی دهم. باید همه تلاشم را بکنم تا دیگر این کارها تکرار نشوند. ”
“ زینیو” مدیرفلامنگو هم درمورد آدریانو گفت: ” به نظرم او واقعا پشیمان شده است. خیلی برای او نگران هستم. برای اینکه من همه کار برای بازگشت او به شرایط قبلی انجام می دهم. به خاطر اتفاقی که افتاده واقعا ناراحتم” این ماجرا زمانی در رسانه ها بازتاب وسیعی پیدا کرد که آدریانو در تمرین عصر تیم بعد از بازگشت از پورتو آلگره شرکت نکرد. در اردوی تیم فقط او غیبت داشت و بخش مطبوعاتی فلامنگو اعلام کرد که دلایل غیبت و اینکه آدریانو کجا می تواند باشد را نمی داند. باشگاه درعین حال اعلام کرد هیچ مرخصی ویژه ای به وی داده نشده است.
مسوولان باشگاه حتی احتمال جریمه کردن او را هم بعید ندانستند. اما روایت آدریانو از ماجرا متفاوت بود و او از طریق تیم مطبوعاتی خود تضمین داد که با اجازه مدیران باشگاه غیبت کرده و او بعد از ۱۲ روز تمرین با تیم، یک روز اجازه مرخصی از آنها دریافت کرده است. آدریانو دراین تمرینات ۳ کیلو از ۱۰ کیلو اضافه وزن خود را از دست داده تا برای سومین دوره حضور درفلامنگو به مرز آمادگی نزدیک شود. ماجرای میهمان شبانه او زمانی شروع شد که بعد از بازگشت از پورتو آلگره و شکست ۴-۱ فلامنگو درآن بازی، آدریانو به فکر ترتیب دادن یک میهمانی در ویلایش افتاد و میهمانی ساعت ۵ صبح به موتورسواری در خیابان های ویلا کروزیرو محلی که او در آنجا متولد و بزرگ شده، کشیده شد. اما ظاهرا او قبل از بازگشت به خانه، با موتور خود تصادفی کرده بود که این موضوع مانع از حضور وی در تمرین روز بعد فلامنگو شد. در قرارداد او با فلامنگو تبصره ای از سوی باشگاه گنجانده شده که براساس آن باشگاه می تواند درصورت غیبت غیرموجه آدریانو، قراردادش با وی را فسخ کند. قرارداد فعلی او با فلامنگو تا دسامبر اعتبار خواهد داشت.