به گزارش افکارنیوز به نقل از سايت گل يكي از بازيكنان مهم پرسپوليس كه البته امسال حضور چندان تاثيرگذاري هم در تركيب اصلي نداشته است، با رفتار خود باعث خشم مديران باشگاه شده است. اگر چه ميزان اخبار ناگوار و احتياطهاي طبيعي باعث شده فعلا روي اين اخبار سرپوش گذاشته شود.

مهمترین اتفاقی که در این مدت رخ داده فحاشی این بازیکن به سرمربی پرسپولیس است. او در بازی مقابل داماش که با شکست پرسپولیس همراه بود در رختکن از لفظ بسیار بدی علیه سرمربی تیم استفاده کرده است که البته در آن زمان روی این مساله سرپوشت گذاشته شد اما به مرور ماجرا به بیرون درز کرده و ظاهرا به گوش مدیرعامل تیم هم رسیده است.

این بازیکن که ظاهرا به صورت کلی هم رابطه چندان مناسبی با سرمربی و کل سیستم اداره کننده تیم ندارد، در جلسات تمرینی و سفرهای تیم هم باعثایجاد حاشیه‌هایی شده است از جمله اینکه به قول یکی از بازیکنان هم دسته دیگران را می‌جود!

محمد رویانیان در هفته گذشته و قبل‌تر از آن بارها درباره خط و خطوط و اتفاقاتی که از بیرون به وضعیت تیم خدشه وارد می‌کند حرف زده اما او مشکل دیگری هم دارد که به درون تیمش مربوط می‌شود. البته به نظر می‌رسد او تصمیم گرفته با این مسائل مقابله کند که برخوردش با حمیدرضا علی‌عسگر در همین راستاست…

پرسپوليس كه براي تيم شدن سالهاست درگير اين مشكلات است بايد به نحوهاي از اين مسائل عبور كند. چيزي كه به وضوح در اين تيم به چشم ميخورد اين است كه بزرگترين حريف پرستارهترين تيم فعلي ايران خودشان هستند، خوديهايي كه رويانيان كدهايي را از آنها در مصاحبههايش از آنها به زبان ميآورد اين پروژه سنگين كه ظاهرا چارهاي جز موفقيت ندارد در ادامه فصل به كجا خواهد رسيد. اگر گوشها بدهكار بود وقت دادن پندهاي اخلاقي بود اما با تجربهها ازشان گذشته كه پيامهاي اخلاقي را گوش كنند!