هدایای رئیس جمهور چوب حراج می خورد

به گزارشافکارنیوزحسین بد‌خشان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به خاکبرداری‌های مناطق زلزله‌زده در شهرستان‌های ورزقان، اهر و هریس اظهار داشت: خوشبختانه بنیاد مسکن اقدام به خاکبرداری مناطق زلزله‌زده کرده است که به تدریج در روزهای آینده می‌توان ساخت واحدهای مسکونی را آغاز کرد.

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی در مناطق زلزله‌زده تعهد کرده است که ۲ هزار واحد مسکونی را با تسهیلات ویژه احداثو در اختیار جامعه هدف و همچنین مددجویانی که تازه تحت پوشش بهزیستی قرار گرفته‌اند، قرار بدهد.

بدخشان بیان داشت: سازمان بهزیستی در سال جاری با استفاده از ظرفیت‌های فعلی در بخش‌های مختلف بانکی و مخابراتی توانسته است مشارکت‌های مردمی را برای کمک به اقشار تحت پوشش بهزیستی افزایش دهد.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد: در هفته آینده جلسه مشترکی در سازمان در خصوص تعیین زمان فروش هدایای رئیس‌جمهور برگزار می‌شود تا این هدایا با حضور خیرین و نیکوکاران همانند مرحله اول به فروش برسد.

وی بیان داشت: در حال حاضر نمی‌توان زمان مشخصی را برای فروش هدایای رئیس‌جمهور اعلام کرد اما به طور قطعی این هدایا در ۶ ماهه دوم سال ۹۱ به فروش خواهد رسید.

بدخشان ادامه داد: در حال حاضر ۵۰ قلم از هدایای رئیسجمهور وجود دارد که بنا داریم در فرصت مناسب هدایا را به نفع مددجویان با حضور خیرین به فروش برسانیم ضمن اینکه شاید مرحله دوم و سوم فروش هدایای رئیسجمهور به صورت استانی برگزار شود.