باپیشنهاد پرسپولیس، باز هم در استقلال میمانم

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس جودوکار تیم ملی گفت: از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حضور در تیم جودوی این باشگاه با من تماس گرفته‌اند، اما علاقه قلبی من حضور در تیم استقلال است.

محمدرضا رودکی اظهار داشت: سال گذشته با تیم جودوی باشگاه استقلال در رقابت‌های لیگ برتر وارد تاتامی شدم و در نهایت با تلاش دیگر جودوکاران توانستیم عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با تیم استقلال قرارداد داری یا خیر، گفت: قراردادم با تیم استقلال ۲ ساله است و حتی فتح‌الله‌زاده در مصاحبه‌ با رسانه‌ها اعلام کرده که استقلال با رودکی قرارداد دارد، اما هنوز برای ادامه همکاری‌ام با تیم استقلال چیزی مشخص نیست.

رودکی در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حضور در تیم جودوی پرسپولیس با شما تماس گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: در هفته گذشته از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حضور در تیم جودوی این باشگاه با من تماس‌هایی گرفته شده، اما هنوز چیزی قطعی نشده است. البته منتظرم تا تکلیفم با تیم استقلال مشخص شود.

جودوکار سنگین وزن تیم ملی گفت: علاقه قلبی من حضور در تیم استقلال است و کار کردن با بهرام امیری را دوست دارم.

وی در پایان در مورد مصدومیتش گفت: هنوز تمرینات جودو را نمیتوانم پیگیری کنم، اما تمرینات بدنسازی را انجام میدهم و فکر میکنم در این ۲ ماه باقی مانده تا آغاز لیگبرتر مشکل مصدومیتم برطرف میشود.