زمان عرضه تلفن‌های جدید نوکیا اعلام شد

به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، یک منبع آگاه از شرکت نوکیا اعلام کرد که این شرکت از ماه نوامبر فروش تلفن‌های همراه جدید خود با نام لومیا را آغاز خواهد کرد.

فروش لومیا ۹۲۰ از ماه نوامبر آغاز می‌شود و این در حالی است که این تلفن همراه جدید از سیستم عامل ویندوز فون استفاده می‌کند و قرار است رقیبی سرسختی برای تلفن‌های محبوب آیفون و همچنین تلفن‌های همراه سامسونگ گالاکسی که با سیستم عامل اندروید کار می‌کنند، به شمار برود.

لومیا ۹۲۰ روز چهارشنبه گذشته رونمایی شد و قابلیت‌های ضعیف آن باعثنارضایتی متخصصان بازار تلفن همراه شد و به گفته آنها این تلفن نمی‌تواند در بازاری که آیفون و گالاکسی در آن حضور دارند قدرت‌نمایی کند.

به گزارش رویترز، نوکیا که زمانی بزرگترین تولیدکننده تلفن همراه جهان بود میدان را به رقبای سرسختی همچون اپل و سامسونگ واگذار کرده است و تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا جایگاه بهتری را به خود اختصاص دهد.

به گفته اين منابع آگاه، این شرکت قصد دارد تا تلفن همراه هوشمند لومیا ۹۲۰ را پیش از آغاز فصل تعطیلات و با قیمتی همانند قیمت سامسونگ گالاکسی S۳ روانه بازار کند. برای سامسونگ گالاکسی S۳ بهای ۵۸۰ یورویی در نظر گرفته شده است.