به گزارش افکارنیوزبه نقل از صراط، در حالی که چندی پیش دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از کش و قوس های فراوان محاکمه شده و به شش ماه زندان محکوم شد، این حکم با گذشت زمان هنوز به اجرا در نیامده است. این در حالی است که فائزه هاشمی نه تنها پس از قطعی شدن حکم محکومیتش نه تنعا ممنوع الخروج نشده بلکه به راحتی از کشور خارج شده و به لندن رفت.

در همین راستا هفته نامه پنجره نوشت: حاج سعید که در ماجرای محاکمه و اجرای حکم «فائزه هاشمی» جوگیر شده و وعده داده بود اگر حکم وی اجرا شود، او ریشش را خواهد زد، با خروج فائزه هاشمی نفس راحتی به‎خاطر برجای ماندن ریش‎هایش کشید اما سخنان هفته گذشته «آیت‎الله صادق آملی لاریجانی» در واکنش به وعده قدیمی حاج سعید نگرانی دوباره‎ای را برای وی به‎وجود آورد.

سعید قاسمی:
اگر فائزه هاشمی نصف روز زندان برود، ریشم را می‎تراشم


اما حاج سعید با اشاره به صدور حکم شش ماه حبس برای فائزه هاشمی از سوی قوه قضاییه، برای این‎که ثابت کند این قوه جسارت زندان فرستادن فائزه هاشمی را ندارد، در سخنانی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: «اگر این خانم نصف روز زندان رفت، من ریشم را می‎تراشم!»

آیت‎الله صادق آملی لاریجانی:
قطعا باید همه آن‎‎ها را بتراشید!


آیت‎الله صادق آملی لاریجانی هم چندماه پس از سخنان حاج سعید در سیزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‎‎های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‎‎های سراسر کشور در واکنش به سخنان وی گفت: «شنیده‎ام یکی از دوستان بیان داشته است که اگر نیم‎روز فلانی را به زندان بیندازند، ریشش را خواهد تراشید. من به آن عزیز می‎گویم که مطمئن باشید چند وقت دیگر که محاسنتان بلند‎تر می‎شود، قطعا باید همه آن‎‎ها را بتراشید!»
حال باید منتظر ماند و دید سرانجام وعده رییس قوه قضاییه و تکلیف ریش حاج سعید چه خواهد شد!