اعلام نتایج کنکور ارشد دانشگاه آزاد؛ سه‌شنبه

به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر گفت: ‌ در این آزمون ۶۲۵ هزار و ۹۳۵ داوطلب شرکت کردند که از این تعداد ۸۰ درصد در جلسه آزمون حاضر بودند و در نهایت ۶۳ هزار و ۴۱۹ نفر پذیرفته شدند.

وی افزود: نتایج این آزمون از طریق سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانیazmoon. com منتشر می‌شود.

اقبالی اظهار داشت: ثبت نام در واحدهای دانشگاه آزاد از اول تا سوم مهرماه انجام می‌شود و اطلاعیه مربوط به مدارک مورد نیاز روز یکشنبه ۲۶ شهریور ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی به آدرس pubr - azmoon. com می‌شود.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ دانشگاه آزاد اسلامی اردیبهشت‌ماه برگزار شد، عنوان کرد: در این آزمون ۶۲۵ هزار و ۹۳۵ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۸۰ درصد معادل ۴۹۹ هزار و ۸۵۰ نفر در جلسه حاضر شدند و تعداد پذیرفته‌شدگان این آزمون ۶۳ هزار و ۴۱۹ نفر است.

اقبالی افزود: از تعداد کل پذیرفته‌شدگان ۵۶ درصد مردان و ۴۴ درصد زنان هستند و در این آزمون ۳۱ درصد ظرفیت پذیرش نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که پذیرفته نشده‌اند می‌رسانیم که ظرفیت‌های جدیدی در واحدها و پردیس‌های دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده که طی روزهای پایانی شهریورماه این رشته‌شهرهای جدید اعلام خواهد شد و داوطلبان می‌توانند انتخاب رشته مجدد داشته باشند.

به گزارش ايسنا، آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال ۱۳۹۱ در ۶ نوبت صبح و عصر روزهاي پنجشنبه۲۱، جمعه۲۲ و شنبه۲۳ ارديبهشت ماه در سراسر كشور برگزار شد.