به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر در پایان مرحله مقدماتی رقابتهای چهار وزن دوم کشتی آزاد جوانان جهان، آزادکار وزن ۸۴ کیلوگرم کشورمان راهی دیدار فینال شد.

مسابقات چهار وزن دوم کشتی آزاد جوانان جهان از صبح امروز یکشنبه در پاتایای تایلند آغاز شد که در پایان دور مقدماتی محمد جواد ابراهیمی راهی دیدار فینال وزن ۸۴ کیلوگرم شد.

بنا بر این گزارش، محمد جواد ابراهیمی در وزن ۸۴ کیلوگرم در دور اول " تیموفی زنیدیس " از یونان را در سه تایم و با نتایج ۱-۱،۳ - صفر و ۴-۳ شکست داد و در دور دوم نیز " گرگلی گئوریتس " از مجارستان را با نتایج ۱ - صفر و ۳ - صفر مغلوب کرد. وی در دور سوم به مصاف " ماگومد حاجی زاتیر " از آذربایجان رفت و با غلبه بر این حریف موفق شد راهی دیدار فینال شود.

علی‌اصغر جبلی هم در ۶۶ کیلوگرم در دور اول مقابل " باتیر اورازقلی‌اف " از ترکمنستان در ۲ تایم و با نتایج(۳ بر صفر) و(۲ بر صفر) به پیروزی رسید. نماینده کشورمان در دور دوم در ۳ تایم و با نتایج(یک بر ۴)،(۲ بر صفر) و ضربه فنی کشتی‌گیر آمریکایی را مغلوب کرد و به یک‌چهارم نهایی رسید. جبلی در این مرحله مقابل " وان رنزبورگ " از ترکیه شکست خورد، ولی با راهیابی این حریف به دیدار فینال، می تواند در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز بجنگد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم فرزاد عموزاد در دور نخست در ۲ تایم و با نتایج مشابه(۳ بر صفر) از سد " دروسنچی " از مولداوی گذشت. نماینده کشورمان در دور دوم هم در ۲ تایم نماینده بلاروس را شکست داد و راهی یک‌چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل " مانوئل والفر " از آلمان شکست خورد و با توجه به شکست این حریف مقابل کشتی گیر مغولی از دور مسابقات کنار رفت.

در ۱۲۰ کیلوگرم هم عبدالله قمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در ۳ تایم و با نتایج(۵ بر صفر)، ۲ بر ۴) و(یک بر صفر) " اوستین مارسدن " از آمریکا را مغلوب کرد و به یک‌چهارم نهایی رسید. وی در دور سوم با نماینده روسیه مغلوب شد، اما با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. قمی در این مرحله مقابل کشتی گیر کانادایی مغلوب شد و از دور رقابتها کنار رفت.

دیروز در روز نخست این مسابقات، بهنام احسان پور و مهران میرزایی صاحب مدال طلا شدند و علیرضا حاتمی هم به مدال برنز دست یافت.