به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، گروهک منافقین که به مزدوری برای غرب شهره است در اقدامی هماهنگ با رژیم صهیونیستی درصدد خبرسازی درباره احتمال وقوع جنگ در منطقه و درگیر شدن ایران در آن و همچنین مقصر جلوه دادن ایران در هرگونه درگیری احتمالی است.

اطلاعات واصله نشان می دهد این گروهک به دنبال صدور سلسله بیانیه هایی با امضای به اصطلاح فعالان داخلی و خارجی است که در چارچوب یک سناریوی صهیونیستی نظام جمهوری اسلامی را مقصر درگیری احتمالی با اسراییل و امریکا معرفی می کند و این درگیری ار نیز بسیار قریب الوقوع تصویر می نماید.

در این بیانه ها قرار است در پوشش صلح طلبی و آزادی خواهی، رژیم صهیونیستی از توطئه ها و خباثت های خود علیه ایران تبرئه شده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متهم به جنگ طلبی شود.

لازم به ذکر است این گروهک همواره دارای ارتباطات ویژه با رژیم صهیونیستی بوده و این ارتباطات اخیرا و با درخواست مریم رجوی برای ایکال گروهک در سرزمین های اشغالی پس از اخراج از عراق نردیک تر هم شده است.

در حالی که عمده تحلیلگران عقیده دارند رژیم صهیونیستی جرئت و توان هیچ اقدامی علیه ایران را ندارد، هدف این گروهک آن است که می خواهد از طریق برخی گروه های داخلی و خارجی خط محکوم سازی ایران را در افکار عمومی دنبال کرده و به این ترتیب سیاهه مزدوری خود برای دشمنان ملت ایران را سیاه تر نماید.

اخبار واصله حاکی است در راستای این پروژه بیانیه هایی تهیه و برای امضا در اختیار برخی افراد معلوم الحال قرار گرفته است.