به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، سرهنگ رضا ناظری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اقدامات اطلاعاتی از فعالیت باندی با خبر شدند که مواد مخدر را از زاهدان به وسیله اتوبوس به سایر نقاط کشور حمل می کنند، لذا اقدامات خود را جهت شناسایی این باند و دستگیری آنها آغاز کردند.

وی گفت: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند یک دستگاه اتوبوس از این باند را در محور زاهدان - بم شناسایی و خودرو را توقیف کنند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو موفق شدند مقدار ۵۴ کیلو و۴۰۰ گرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان بیان داشت: چهار نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

کشف محموله سیگار قاچاق در سیستان و بلوچستان

ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان موفق شدند از دو دستگاه خودرو ۲۶ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق کشف و ضبط کنند.

ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سیستان و بلوچستان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق مواد دخانی و در هنگام گشت زنی در نقاط آلوده به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

ماموران در بازرسی از خودرو موفق شدند ۱۶ هزار۶۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق از خودرو کشف و ضبط و راننده را نیز در این رابطه دستگیر کنند.

ماموران انتظامی شهرستان سیب و سوران نیز موفق شدند از یک دستگاه پراید ۱۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف و ضبط و یک نفر را نیز دستگیر کنند.

متهمین تحویل مراجع قانونی شدند.

دستگیری ۲۵سارق حرفه ای در خاش

فرمانده انتظامی خاش اظهار داشت: ۲۵ سارق حرفه ای طی یک هفته گذشته در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ احسانعلی آذر پودینه گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و با تلاش شبانه روزی موفق شدند ۲۵ سارق حرفه ای را در سطح شهر دستگیر و روانه زندان کنند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان همچنین موفق شدند در این مدت با کنترل محورهای مواصلاتی مقدار زیادی سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و ضبط و ۲۲ دستگاه خودرو را در این رابطه توقیف و ۹ نفر از قاچاقچیان سوخت را نیز دستگیر کنند.