به گزارش افکارنیوزبه نقل از پارس فوتبال، اتفاق جالب ابتدای تمرین قربانی کردن یک راس گوسفند بخاطر رفع بلا از بازیکنان بودکه در پی مصدومیت های متوالی اخیر اتفاق افتاد. جالب اینکه کی وون جون یکی از این بازیکنان مصدوم از این کار بشدت حیرت کرده بود و دیدن ریختن خوند گوسفند برایش عجیب به نظر می رسید.

نفرات حاضر در تمرین امروز که از ساعت ۹:۴۵ آغاز شد مهدوی کیا، کاظمیان، معدنچی، رضایی، نورمحمدی، نوروزی، آقازمانی، بنگر، سیف اللهی، گردان، قدمی، نیلسون، اسماعیل زاده، احمد زاده، نقی زاده، خانزاده و عابدزاده بودند.

فشنگچی، پولادی، سوسا و داستانی هم که در محل تمرین حاضر شدند، زیر نظر کادر پزشکی و کلینیک باشگاه قرار داشتند. جالب اینکه برای هر کدام از این بازیکنان یک برنامه کامل شامل فیزیو تراپی، آب درمانی و کار با بدنساز دیده شده که هر روز باید به آن بپردازند.

کادر پزشکی روز گذشته بعد از اینکه در عکسبرداری معمولی اطمینان حاصل کرد کی وون جون از ناحیه استخوانی دچار آسیب نشده است، اکنون در انتظار آن است که با دریافت جواب MRI شدت آسیب های وارده به رباط مچ پای این بازیکن را مشخص کند.

جالب اینکه گردان هم می گفت ازناحیه مینیسک داخلی مصدوم است. حتی احمد ناجی مربی گلرهای تیم هماز ناحیه عضله دوقلوی پا احساس ناراحتی می کرد و به فیزیوتراپی مشغول شد.

امروز روبرتو سوسا بازیکن برزیلی مصدوم تیم هم در محل تمرین حاضر شد ودقایقی با مانوئل صحبت کرد.در پایان تمرین هم هیچ کدام از بازیکنان و مانوئل حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشدند.