اکران فیلمی مبتذل در سینما + تصاویر

به گزارش افکارنیوزبه نقل از عصر امروز، فیلم سینمایی " تو و من " که در روزهای گذشته با حواشی زیادی برای اکران مواجه بود، از روز ‌چهارشنبه ۱۵ شهریور‌ماه در گروه سینمایی آزادی به نمایش درآمد.



" تو و من " از همان ابتدای مراحل اخذ مجوز با حاشیه ها ی همراه بود چرا که این فیلم به تاسی از شبکه ماهواره ای " من و تو " که شبکه ای بهایی و معلوم الحال است این نام را برای خود برگزید. انتخاب این عنوان فیلم، با انتقاد رسانه ها روبرو شد و برادران بانکی مجبور به تغییر نام این فیلم به " تو و من " شدند.





از حواشی پیرامون نام این فیلم سینمایی که عبور کنیم، متوجه می شویم که کارگردان این فیلم تلاش خود را به کارگرفته تا با جذب استارهای سینما به فروش میلیاردی دست پیدا کند که البته به نظر می رسد در فضای کنونی سینما این گونه فیلم ها نمی توانند فروش گیشه ها را از آن خود کنند.





چیزی که بیش از هرچیز دیگری در این فیلم به چشم می خورد آرایش غلیظ و پوشش های نامناسب بازیگران زنحاضر در این فیلم سینمایی است که همچون فیلم " مردان مریخی و زنان ونوسی " با شمایلی مبتذل راه فیلم فارسی ها را در پیش گرفته است.





نکته پایانی در خصوص " تو و من " حضور بازیگران مبتدی است که به واسطه خویشاوندی با تهیه کننده و کارگردان این فیلم، فرصت حضور در این فیلم سینمایی را به دست آوردند.

نگاهی به اعضای سازنده فیلم " تو و من " گواهی بر این ادعاست؛

کارگردان: محمد بانکی،
تهیه کننده: اصغر بانکی
نویسنده: رضا بانکی،
بازیگران: اشکان بانکی - رضا بانکی - محمدرضا گلزار - الناز شاکردوست - بهنوش بختیاری و شیرین بینا.