رئیس جمهور وارد ری شد

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس لحظاتی پیش به‌منظور شرکت در مراسم رژه ۳۱ شهریور وارد شهرستان ری شد.

محمود احمدی‌نژاد که لحظاتی پیش به ری سفر کرده است، در مراسم رژه ۳۱ شهریور که به‌طور همزمان با سراسر کشور در جوار بارگاه ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود حضور می‌یابد.

در راستای بهره‌برداری رسمی از واحد بنزین سازی پالایشگاه شهید تندگویان و چندین پروژه این پالایشگاه به‌ همراه وزیر نفت و بخشی از مسئولان دولت در پالایشگاه شهید تندگویان تهران حضور یافت.

محمود احمدی‌نژاد پس از سخنرانی دکتر فیروزآبادی فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به سخنرانی می‌پردازد.

این گزارش حاکی است، مراسم رژه ۳۱ شهریور ماه در دو بخش پیاده و محمول برگزار می‌شود که در بخش پیاده نظام ارتش و سپاه، نیروی انتظامی و بسیج آمادگی رزمی نیروهای انسانی را نمایش می‌دهند و در بخش محمول نیز نمایش انواع سلاح‌ها و تجهیزات ساخت داخل است.

در رژه امسال نیز همچون گذشته تجهیزات و سلاح‌های مهمی مانند انواع موشک ‌شهاب و هواپیماهای بدون سرنشین در انواع مختلف سامانه‌های جنگ الکترونیک به نمایش درمی‌آیند.

گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس که اخیرا در سازمان بسیج مستضعفین تشکیل شده‌اند نیز در رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس در کنار دیگر یگان‌های بسیج شرکت می‌کنند.

این گردانها همچنین برگزاری رزمایشهایی را در سراسر کشور آغاز کردهاند که قرار است روزهای ۲۰ و ۲۱ مهرماه نیز رزمایشی امنیتی، دفاعی و امدادی را در تهران برگزار کنند.