خاطرات فرمانده دریایی ارتش از دیدار با رهبری

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، امیر محمدرضا عباسیان صبح امروز در دیدار فرماندهان نظامی استان بوشهر با استاندار و امام جمعه بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری از دانشگاه افسری نوشهر اظهار داشت: معظم‌له پس از بازدید از دستاوردهای نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان فرمودند «بار علمی دانشگاه افسری نوشهر قابل مقایسه با گذشته نیست». ایشان تا زمانی که پیشرفت‌ها اثبات نشود آن را مورد تایید قرار نمی‌دهند و در این دیدار دو بار فرمودند این پیشرفت‌ها قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی اضافه کرد: در دیدار با رهبر معظم انقلاب، ایشان چنین مضمونی داشتند که اگر رویداد هفتم آذر تکرار شود جوانان ارتشی حماسه‌ای بزرگ‌تر از آن را خلق خواهند کرد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: رضایت رهبر معظم انقلاب از جوانان نشان از خلوصی است که در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان وجود داشته است.

عباسیان به خاطره‌ای دیگر از رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: پس از بازگشت از ماموریت دریایی گزارشی از ماموریت را خدمت معظم‌له ارائه دادم؛ ایشان در مورد نقاط دریایی روی نقشه از حفظ سئوال می‌کردند و برای بنده جالب بود که ایشان از تعداد جوانانی که در ناو خدمت می‌کردند هم سؤال کردند که آیا از آنان راضی بودید یا خیر؟ رهبر انقلاب در پایان ارائه گزارش، تاکید کردند توقع بنده از جوانان هم همین است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی گلزار مطهر شهیدان و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی بخشی از این برنامه‌هاست.

عباسیان گفت: نکوداشت هفته دفاع مقدس از راهکارهای انتقال فرهنگ دفاع مقدس است و باید جوانان را با فرهنگ دفاع مقدس بیش از پیش آشنا کنیم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: همقسم شدهایم در راه اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.