به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، محمود یاوری در نشست خبری پس از تساوی بدون گل فجر مقابل استقلال گفت: فوتبال جانداری بود و برای نیمه اول برنامه داشتیم. در نیمه دوم می خواستیم بازی را اداره کنیم. همه بازیکنان ما خوب کار کردند.

وی اضافه کرد: قبلا هم گفته بودم این بچه ها شجاع هستند و سر جلوی توپ می گذارند و این اتفاق هم افتاد. اگر این بازی رنگ خشونت نمی گرفت همه چیز بهتر می شد. فوتبال دو رو دارد. نیمه اول هر دو تیم خوب بودند و تاکتیک پذیر بازی کردند. نیمه دوم ما برتر بودیم.

یاوری در پاسخ به این سوال که فجر سپاسی تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار نگرفت، گفت: از نظر روانی روی تیم کار کردیم و امروز هم گفتم فرض کنید تماشاگران برای شما هستند. به استقلال احترام می گذاریم. همان حرفی که در بازی با پرسپولیس زدم امروز هم می گویم. ما توجه به حاشیه نداشتیم و این رمز موفقیت ما بود و اگر خوش شانس تر بودیم شاید امروز نتیجه بهتری می گرفتیم.

یاوری در مورد اینکه جایگاه فجرسپاسی تصریح کرد: دنبال این هستیم تا جایگاه نرمالی داشته باشیم. جایگاه کنونی نسبت به وضعیتی که داریم خوب است و نمی گویم بقیه خرج کردند و ما نکردیم؛ این حرف کلیشه ای است. جایگاه هفتم و هشتم برای ما خوب است و اگر بهتر شدیم شما ناراحت نشوید! بعد از بازی با پرسپولیس همه برای ما اخم کردند اما امروز خدا را شکر خبرنگاران می خندند و خوشحالند!

وی در مورد اینکه چرا تیم های دیگر با وجود هزینه نمی توانند در بالای جدول باشند گفت: بچه های ما با عشق تمرین می کنند و با عشق وارد مسابقه می شوند. وقتی بازیکنان به زمین می روند وضو می گیرند. این ها اعتقاد دارند. گویند «مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق می آورد.» من هم با عشق با آنها کار می کنم و نتیجه را هم می بینید. حقیقی و نظری امروز خیلی به ما کمک کردند. آنها جویای نام هستند. ما بازیکن شاخص نداریم. دو بازیکن داریم؛ ممتاز و یک. بازیکنان ما بین این دو هستند و می توانند ممتاز باشند. آینده برای بچه های من است.

یاوری در مورد دعوت نشدن بازیکنان فر از جمله حقیقی به تیم ملی اظهار داشت: بچه های من هم قبلا به تیم ملی دعوت نشده بودند. من هم سرمربی بودم بازیکنان خودم را انتخاب می کردم. کیروش مربی بزرگی است. اگر حق بچه های ما تیم ملی باشد اما دعوت نشوند باز به آینده امیدواریم. حقیقی در بازی تدارکاتی تیم ملی خوب بود. من به او گفتم به فکر تیم ملی نباشد. گفتم برای رضای خدا کارت را بکن و چشم ناظران تیم ملی تو را می بینند. همین که شما خبرنگاران می بینید کافی است.