واکنش ده‌نمکی به کاریکاتورموهن " شرق "

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، مسعود ده‌نمکی کارگردان سینمای دفاع مقدس درباره هتاکی روزنامه شرق به رزمندگان دفاع مقدس با چاپ یک کاریکاتور موهن، اظهار داشت: اگر این رزمنده‌ها و شهدا نبودند آن اتفاقی که در بستان بعثی‌ها بر سر مردم آوردند، الان بر سر مسئولان روزنامه شرق و سردمداران سیاسی آن می‌آمد و آن زمان قدر رزمندگان را می‌دانستند.

ده‌نمکی با بیان اینکه گردانندگان روزنامه شرق ادامه دهنده مسیر همان کسانی هستند که در اوج تجاوز دشمن به کشورمان مقاومت مردم را زیر سؤال می‌بردند گفت: این جماعت وقتی پس از جنگ به قدرت رسیدند دفاع مقدس را برادرکشی نامیدند.

این فعال مطبوعاتی تصریح کرد: کاریکاتوریست روزنامه شرق پول می‌گیرد تا کاریکاتور بکشد و خیلی از آدم‌هایی که با این افراد کار می‌کنند قلم خود را فروخته‌اند.

وی این اهانت را متوجه متولیان و سیاست‌گذاران این روزنامه دانست و افزود: آنها می‌خواهند با استفاده از اختلافی که بین مؤمنین به انقلاب ایجاد می‌شود موج‌سواری کنند.

*‌ روزنامه شرق همانند نهضت آزادی در صف بعثی‌ها قرار گرفته است

دهنمکی به بیانیههای نهضت آزادی در زمان جنگ اشاره کرد و گفت: آنها با بیانیههای خود در صف بعثیها قرار میگرفتند و امروز ارگان روزنامه شرق نیز در همین مسیر هستند چرا که آنها صاحب هویت نبوده و در مسیر باد قرار دارند، یک روز طرفدار هاشمی و یک روز بر ضد او میشوند.