به گزارش افکارنیوز، فارس به نقل از المنار نوشت: «میشل عون» با تائید خبر ترورش گفت که برخی‌ها این موضوع را قبول کردند و برخی‌ها نیز آن را رد کردند اما این اقدام زشت و پستی است که می‌گویند من به خاطر انتخابات و محبوبیت مردمی این را شایعه منتشر کرده‌ام و من به آنها می‌گویم که شکر خدا محبوبیت مردمی خوبی دارم.

عون با اشاره به این موضوع که برای چهارمین بار هدف ترور قرار می‌گیرد، اظهار داشت: ننگ است پیش از انجام تحقیقات این موضوع را منکر می‌شوند؛ برای چه عجله می‌کنید و می‌گوئید که این قضیه نادرست و بچه‌گانه است.

وی اظهار داشت: این ما نبودیم که خبر را در رسانه‌ها منتشر کردیم بلکه زمانیکه کاروان ما هدف تیراندازی قرار گرفت، ما نیز برای اطمینان دادن به مردم آن را رد کردیم اما وقتی خبر به ما هم رسید ما نیز واقعیت را علنی کردیم و قضیه را به دستگاه قضایی اطلاع دادیم.

رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح پارلمان لبنان در ادامه اشاره کرد که یکی از خبرنگاران یک شبکه تلویزیونی از شب شنبه اخباری را منتشر می‌کند مبنی بر اینکه این عملیات بچه‌گانه بود و نیروهای امنیتی آن را رد کرده‌اند و من می‌گویم که این واقعا ننگ است هر کسی که این قضیه را باور ندارد مختار است اما حق ندارد چنین کاری را بکند.

عون همچنین از همه کسانی که این حادثه را محکوم کردند، قدردانی کرد و افزود: تیراندازی به قسمت صندلی عقب از سمت راست صورت گرفت و در واقع هدف آنها این بود فردی که در صندلی عقب نشسته است، هدف قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه این یک تلاش برای ترور بود نه یک پیام افزود که ۳ گلوله شلیک شد که یکی از آنها به خودرو اصابت کرد.