به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، در حالی که روز سه شنبه خبرهایی مبنی بر استعفای ناصر شهبازی، مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان، به دلیل فشار چند نماینده مجلس کرمان مبنی بر حضور یک مدیر بومی در باشگاه مس منتشر شده و حتی یک سرپرست جدید نیز به عنوان جایگزین وی نیز معرفی شده بود اما یک مقام عالی رتبه شرکت صنایع ملی مس ایران از حمایت قاطع این شرکت از شهبازی خبر داد.

وی در این مورد گفت که صحبت‌هایی که در خصوص استعفای شهبازی مطرح شده صحت ندارد و استعفایی به دست ما نرسیده است، ضمن اینکه مدیران شرکت صنایع ملی مس ایران با قاطعیت از شهبازی حمایت خواهند کرد و وی به کار خود ادامه خواهد داد.

درهمین خصوص حسن واحدی، عضو هیات مدیره و قائم مقام باشگاه مس کرمان با تاکید بر اینکه مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان استعفایی نداده است به خبرنگار مهر گفت: روز سه شنبه فقط با ما تماس گرفته شد و خواستند که در جلسه عصر سه شنبه هیات مدیره باشگاه مس کرمان شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه " خبرهایی که در خصوص اعلام سرپرست جدید باشگاه مس از قول من اعلام شده صحت ندارد "، تاکید کرد: شهبازی به احتمال فراوان به کار خود در باشگاه مس کرمان ادامه خواهد داد. البته هیات مدیره باشگاه مس کرمان روز چهارشنبه نیز در این خصوص جلسه‌ای خواهد داشت.