مشایی زشتی رئیس جمهور است

افكار نيوز - سعید حدادیان گفت: حرف های نهضت آزادی و سازمان مجاهدین خلق(منافقین) از دفتر احمدی نژاد شنیده می شود.
به گزارش افکار به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، حدادیان در حالی که در حال قرائت دعای افتتاح بود به جدیدترین اظهارات مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: ما از خیلی ها توقع نداریم ولی از رئیس جمهور توقع این کارها را نداشتیم.
وی به اعتراض شدید آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد، آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و آیت الله مصباح یزدی نسبت به سخنان اخیر مشایی اشاره کرد و گفت: حیف است که علمای بزگوار ما بخواهند برای چنین فردی پا به میدان بگذارند، جواب برخی حرف های سخیف کار ماست.
این مداح برجسته و مشهور در ادامه با تشریح ماجرای حضرت آدم و خروج ایشان از بهشت گفت: آدم(ع) به خاطر خوردن آن گندم – یا چیز دیگری که برایش ممنوع بود - از بهشت اخراج شد و زشتی آن نمایان شد.
حدادیان افزود: حالا سوال ما از آقای احمدی نژاد این است که ایشان کدام گندم را خورده‌اند که این گونه زشتی‌اش بیرون می‌آید.
این سخنان با واکنش های متعدد هزاران نفر از جمعیت حاضر در هیات زرمندگان غرب تهران مورد تایید قرار می گرفت.
وی با تاکید مجدد بر اینکه مشایی زشتی رئیس جمهور است گفت: حزب اللهی‌ها ساکت نمی‌شینند و بالاخره این زشتی را قطع می‌کنند.
جمعیت هزاران نفری حاضر در این لحظه با گفتن تکبیر از اظهارات حدادیان حمایت کردند.
این مداح معروف کشورمان ادامه داد: حرف های نهضت آزادی و سازمان مجاهدین خلق(منافقین) از دفتر احمدی نژاد شنیده می شود.
حدادیان به ماجراهای متعدد تاریخی اشاره کرد و گفت: خیلی ها بودند که کارهای خوب زیادی انجام دادند ولی با اصرار بر اشتباه سقوط کردند، آقای احمدی نژاد مواظب باش به خاطر حمایت از مشایی اشتباه بزرگی را صورت ندهی.
وی به داستان دوستی مردم اسرائیل مطرح شده توسط مشایی اشاره کرد و گفت: در آن ماجرا هم خیلی ها تذکر دادند و کار به نماز جمعه رسید ولی باز هم متاسفانه آقای رئیس جمهور کاری نکردند.
اعتراض های شدید محافل مذهبی و سیاسی نزدیک به احمدی نژاد در روزهای اخیر به خاطر اظهارات مشایی درباره اتمام مکتب اسلام و ضرورت تبلیغ مکتب ایران بوده است.

/ب.