به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس سرهنگ ناصر اصلانی در جمع خبرنگاران گفت: یک باند مواد مخدر که در قالب مسافرت خانوادگی اقدام به حمل مواد مخدر از شیراز به شهریار می‌کردند شناسایی و منهدم شد.

وی بیان داشت این گروه که متشکل از یک زن و مرد و یک پسر هشت ساله بود با جاسازی مواد مخدر در خوردوی خود به همراه یک اسکورت مواد را به سمت شهریار حمل می‌کردند. اسکورت همراه این افراد با بررسی مسیر و مشاهده ایست‌های بازرسی خودروی اصلی را به سوی مسیرهای خاکی هدایت می‌کرد تا از این طریق خود را به شهریار برساند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: این گروه با انتقال مواد مخدر به شهریار و دپوی آن در خانه شخصی خود از همان مکان توزیع مواد مخدر را شروع می‌کردند.

اصلانی گفت: با توجه به اطلاعات کسب شده از گروه طی یک عملیات مشترک ۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در محل اقامت آنان کشف و تمام اعضای این باند به همراه چند نفر از خریداران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب تهران اظهار داشت: در مجموع این عملیات ۶ مرد و یک زن که اکثراً پرونده‌های سنگین در حوزه مواد مخدر داشتند دستگیر شد.

این مقام انتظامی همچنین از دستگیری یک زوج جوان که اقدام به توزیع مواد مخدر در یک خانه اجاره‌ای می‌کردند خبر داد و گفت: ‌ از این زوج ۱۵ کیلوگرم تریاک کشف شده است.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی برای شناسایی دیگر ابعاد فعالیتی این باند در دستور کار قرار دارد.