به گزارش افکارنیوز، مراسم به اهتزاز درآمدن پرچم حرم امام رضا(ع) از سوی خادمین آن حضرت و با حضور جانبازان قطع نخاعی هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

به گفته پارسیان، پرچم حرم امام رضا(ع) قرار است پنج شنبه ششم مهر ماه ساعت ۸ صبح در گنبد آسمان برج میلاد تهران به اهتزاز درآید.

مدیرعامل برج میلاد تهران همچنین از برپایی نمایشگاه عکس " تا آسمان " با موضوعیت حرم امام رضا(ع) در رواق هنری برج میلاد خبر داد و تصریح کرد: همزمان با دهه کرامت برنامه های گسترده ای در برج میلاد تهران برپاست که از جمله آنها برپایی نمایشگاه عکس " تا آسمان " است که با همکاری آستان قدس رضوی برپا شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه ۵۰ عکس با موضوع حرم امام رضا(ع) و زیارت مردم از حرم آن حضرت در رواق هنری تهران واقع در زیرگذر برج میلاد تهران برپا شده است و علاقه مندان می توانند به صورت رایگان از این نمایشگاه بازدید کنند.

به گفته پارسیان، رونمایی از نهج البلاغه ای منحصر به فرد که از روی نسخه نفیسی متعلق به دوران قاجار چاپ و تالیف شده است از دیگر برنامه های دهه کرامت است که این مراسم در روز پنجشنبه ۶ مهرماه در سالن مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه کتاب نفیس نهج البلاغه در شمارگان دو هزار نسخه، قطع رحلی بزرگ، ۶۵۰ صفحه و مطابق با نسخه خطی دوره قاجار منتشر می‌شود، تصریح کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های دهه کرامت برج میلاد تهران افتتاح باشگاه ادبی برج میلاد تهران است.

مدیرعامل برج میلاد تهران در این زمینه توضیح داد: باشگاه ادبی برج میلاد تهران با هدف برپایی شب های شعر، برگزاری کلاس های آموزشی در حوزه ادبیات، داستان نویسی و طنز، رونمایی از کتاب و … افتتاح می شود.

وی در پایان گفت: برگزاری جشن شکوفایی عشق و عبودیت با همکاری اداره کل بانوان و نور افشانی به مناسبت میلاد امام رضا (ع) در روز جمعه هفتم مهر ماه از دیگر برنامه های دهه کرامت برج میلاد تهران است.