خادمان حرم شیفته این بازیگر شده بودند + عکس

به گزارش افکارنیوزبه نقل از شبکه ایران، این عکس نمایی از فیلم «شب» را نشان می‌دهد که در آن خسرو شکیبایی به همراه امین حیایی در حرم مطهر امام رضا(ع) حضور دارند.

همه خادم‌ها، شیفته او شده بودند

رسول صدرعاملی در مراسم چهلمین روز درگذشت این هنرمند فقید با ذکر خاطراتی از فیلم «شب» با اشاره به محبوبیت شکیبایی و ابراز محبت خادمان حرم امام رضا ع گفته بود: در صحن حرم امام رضا(ع) کارکردن خیلی سخت است و خسرو که می‌آمد همه به سمتش می‌رفتند و همه خادم‌ها، شیفته او شده بودند. همیشه می‌گفت ارزش اینجا در آن است که همه دارند برای هم دعا می‌کنند و هیچکس به فکر خودش نیست.

به خاطر شکیبایی اجازه دادند در صحن حرم امام‌رضا(ع) فیلمبرداری کنیم

این بازیگر مطرح ومشهور تاریخ سینمای ایران که در بسیاری از فیلمهای مهم وتاثیر گذار سینمای پس از انقلاب حضور داشته علاوه بر فیلم «شب» رسول صدرعاملی، در صحنه‌هایی از فیلم «کیمیا» نیز در حرم مطهر امام رضا(ع) نقش‌آفرینی کرده است.

هارون یشایائی تهیه‌کننده «کیمیا» نیز در گفت‌وگویی حضور شکیبایی را عامل دریافت مجوز فیلمبرداری در صحن حرم امام‌رضا(ع) عنوان کرده بود.

یشایائی در این خصوص به فارس گفته بود: برای ضبط صحنههایی از فیلم کیمیا در مشهد میخواستیم در حرم امام رضا(ع) فیلمبرداری کنیم و در حالی که اجازه این کار به ما داده نمیشد، کارگردان هم اصرار زیادی برای گرفتن این صحنه داشت. برای گرفتن مجوز فیلمبرداری در صحن حرم امامرضا(ع) خدمت آقای طبسی رفتیم تا از ایشان اجازه بگیریم و خسرو شکیبایی هم با من آمده بود. در صحبتهایی که بین ما و آقای طبسی، رد و بدل شد، من اشارهای به بازی شکیبایی در نقش مدرس کردم و این نکته را با آقای طبسی مطرح کردم. ایشان بسیار تعجب کرد و احترام بسیار زیاد و ویژهای نسبت به آقای شکیبایی بهعمل آورد و بهخاطر همین موضوع، به ما اجازه دادند تا یک روز در صحن حرم امامرضا(ع) فیلمبرداری کنیم.