به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از مسابقه فردا با پرسپولیس گفت: ‌پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. همه تیم‌های دنیا در مقطعی دچار مشکلات می‌شوند اما استقلال و پرسپولیس به فوتبال ما رونق می‌دهند. اگر فوتبال ما رونق و تماشاگر زیادی دارد به خاطر این دو تیم است. تماشاگران که در هرمزگان به باشگاه می‌آیند ابتدا طرفدار این دو تیم هستند. باید به این دو تیم کمک کنیم تا آنها همیشه باشند. شک نکنید استقلال و پرسپولیس خوب باشند تیم ملی ما هم خوب می‌شود و مثل زمان برانکو می‌شود.

وی ادامه داد: بازی با پرسپولیس یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما است. دو ماه است به لیگ برتر آمده‌ایم و تیم جوانی هستیم. یک بار در درفشی‌فر در بازی دوستانه پرسپولیس را بردیم اما آن بازی دوستانه بود و ملاک نیست.

میثاقیان با اشاره به غیرت هواداران پرسپولیس در بازی فردا گفت: از اینکه تماشاگران نیستند ناراحتم. بازی بدون تماشاگر «دو زار» هم نمی‌ارزد. اگر چه تماشاگران به من می‌گویند «اکبر ضد فوتبال» اما با این شعار هم حال می‌کنم و به من نیرو و انرژی می‌دهد؛ هر چند که تیم ما فوتبال بازی می‌کند و ضد فوتبال نیست. در برخی تیم‌ها شیطنت می‌کردم و گاهی ضد فوبتال بازی می‌کردم!

وی درباره اینکه گفته باید به دو تیم استقلال و پرسپولیس کمک کنیم و آیا فردا حاضر است بازنده شود تا پرسپولیس از بحران خارج شود، عنوان کرد: سرم را می‌دهم تا پرسپولیس را ببریم. منظورم از کمک این نبود که به پرسپولیس راه بدهم تا پیروز شود. پرسپولیس اگر می‌تواند ما را شکست دهد و از بحران خارج شود. ما و پرسپولیس اکنون در ته جدول هستیم و امتیاز این بازی می‌تواند به ما کمک کند. من سرم برود نمی‌گذارم پرسپولیس برنده شود.

میثاقیان در مورد اینکه اگر فردا پیروز نشوید امکان دارد شما را اخراج کنند اظهار داشت: تیم ما از لیگ دسته اول بالا آمده و من قول می‌دهم تیم را در لیگ برتر نگه دارم. باید بدانید در این تیم چه کارهایی کرده‌ام. با این حال اگر باشم یا نباشم مهم نیست و تا آخرین لحظه‌ای که هستم می‌جنگم. رسانه‌ها مدام دوست دارند بگویند اگر نبرید عوض می‌شوید ولی نمی‌گویند که من ۵ هفته به پایان لیگ دسته اول این تیم را به لیگ برتر آوردم.

وی در مورد اینکه غیبت تماشاگران پرسپولیس به نفع آلومینیوم است گفت: این به ضرر ماست زیرا هر چه من کنار نیمکت حرف می‌زنم شما می‌شنوید و می‌نویسید!

میثاقیان در مورد اینکه فردا پرسپولیس با دو سرمربی(ژوزه و گل محمدی) به جنگ آلومینیوم می‌آید، گفت: مگر فیفا اجازه داده که یک تیم دو سرمربی داشته باشد؟

سرمربی آلومینیوم با درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان و آب آلوده در رختکن پرسپولیس عنوان کرد: در گذشته در کنار زمین‌های شمال جوی آب کشاورزی بود و ما با مشت و دست از آن جوی آب می‌خوردیم اما اتفاقی برایمان نمی‌افتاد.

وی به شوخی به خبرنگاران گفت: شاید می‌خواهید آب معدنی را بدنام کنید! البته حتما چیزی بوده و باید آزمایش شود ولی من پزشک نیستم و صحنه‌های بازی را از تلویزیون دیدم.

میثاقیان در مورد اینکه بازیکنان فوتبال ایران به اندازه بازیکنان فوتبال اروپا نمی‌دوند، گفت: در این مورد باید خیلی چیزها را در نظر بگیریم. بحثشرایط ژنتیکی، میزان تمرینات و … و بعد صحبت کنیم.

وی در مورد اینکه چه می‌کنید که بازیکنان تیم شما بیشتر از تیم‌های دیگر می‌دوند، گفت: ‌‌ آب می‌خوریم و خوب تمرین می‌کنیم. بازیکن تیم ما باید بدود وگرنه باید جوابگو باشد. بازیکنان خارجی بیشتر می‌دوند مثلا در تیم ملی ترکیه بازیکنی بود که ۱۴.۵ کیلومتر در زمین مسابقه دوید. بازیکنان تیم من هم باید ۹ تا ۱۰ کیلومتر بدوند.

وی اضافه کرد: در بندرعباس با گرمای ۴۵ درجه و هوای شرجی شرایط سخت است. هوای شرجی بعد از ساعت ۵ بعداز ظهر بیشتر می‌شود. در بندر عباس هم با تیم‌های شرجی بازی مثل فولاد، ملوان، بازی کرده‌ایم و تنها تیم تهرانی که در بندرعباس بازی کرد راه ‌آهن بود که با کمک داور از دست ما فرار کرد.

وی در مورد وضعیت علی کریمی در پرسپولیس گفت: حیف است علی کریمی نیست.

میثاقیان در مورد اینکه پرسپولیس هافبک ندارد، گفت: این تیم بهترین‌ها را دارد. محمد نوری در تیم ملی است. سوسای برزیلی که در پرتغال بوده است.

به گزارش فارس اکبر میثاقیان در این جلسه با خبرنگاران شوخی‌های زیادی کرد و در ابتدای جلسه هم از خبرنگاران پرسید شما ناهار خورده‌اید یا نه زیرا من ناهار نخورده‌ام و از فرودگاه به اینجا آمده‌ام. حتما می‌خواهید در مورد آب آلوده سپاهان هم از من سؤال کنید.

وی هنگام نشست خبری آب خورد و خبرنگاران به او گفتند مراقب باش و این آب را تست کن که میثاقیان گفت: مطمئن باشید من هیچ چیزم نمی‌شود. به همسرم گفته‌ام من مرگ طبیعی ندارم و در کنار زمین فوتبال می‌میریم یا اینکه شما خبرنگاران من را سکته می‌دهید.

میثاقیان از مسئولان سازمان لیگ خواست به خبرنگارانی که به نشست خبری می‌آیند ناهار بدهند یا اینکه پول ناهار آنها را از مربیانی که برای حضور در نشست می‌آیند بگیرند. وی کارت عابر بانکش را درآورد و به خبرنگاری داد و گفت بروید به حساب من ناهار بخورید. خبرنگاری از او پرسید این کارت سوخت است یا عابر بانک که میثاقیان گفت کارت سوخت را فردا از رویانیان می‌گیریم.

سرمربی آلومینیوم همچنین در مورد رنگ پیراهنش گفت: من همیشه یک پیراهن مشکی می‌پوشم و این بار پیراهنم را عوض کردم که نگویید من همین یک لباس را دارم.

وی همچنین گفت: مدام به من می‌گویند برکنار می‌شوی اما نمی‌گویند ۵ تیم را به لیگ برتر آوردم و ۵ تیم را از خطر سقوط نجات دادم.

میثاقیان هنگام خروج از سازمان لیگ با ژوزه سرمربی پرسپولیس روبرو شد که ژوزه حاضر به دست دادن به او نشد.