ویسی: نمی‌دانم بازی چند چند شد!

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، عبدالله ویسی پس از شکست ۵ بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی دو نیمه بسیار متفاوت داشت. در نیمه اول خیلی خوب بودیم اما در نیمه دوم ضعیف ظاهر شدیم و بر خلاف پیش‌ بینی‌مان نتیجه را واگذار کردیم. در نیمه اول بر خلاف جریان مسابقه گل خوردیم و نیمه معروف مربیان را من به فرکی باختم. او از من بازی را برد و فولاد مسابقه را از پیکان.

ویسی تاکید کرد: نمی‌دانم بازی چند چند شد؛ شما می‌دانید که خبرنگاران اشاره کردند بازی ۵ بر صفر به سود فولاد به پایان رسید. ویسی در پاسخ گفت: من تصور می‌کردم ۶ بر صفر باختیم ولی با نمایشی که فولادی‌ها انجام دادند حق‌شان برد بود و من به فرکی تبریک می‌گویم چون تیم ما آشفته بازی کرد. از این نتایج باز هم برای ما اتفاق می‌افتد چون یا پر گل می‌بریم یا پر گل می‌بازیم و هرگز برای مساوی به زمین نخواهیم آمد.

ویسی در پاسخ به این سؤال که آیا ایراد کار از خط دفاعی تیم‌تان است، عنوان کرد: وقتی یک تیم گل می‌خورد همه مقصر هستند و وقتی گل می‌زند باز هم همه در آن شریک هستند. من هم در این گل‌ خوردن‌ها شریک هستم چون ساختار دفاعی ما خوب نیست و وقتی تیم ما باز می‌شود کاملا آسیب پذیر نشان می‌دهیم. باید این مسئله را برطرف کنم و امیدوارم دیگر این اتفاق نیفتد. هر چند که پیش از این هم گفته بودم دیگر این اتفاق نمی‌افتد اما باز هم گل‌های زیادی دریافت کردیم.

وی در خصوص غیبت محمد رضا طهماسبی و رضا معقولی گفت: به طهماسبی استراحت دادیم چون او در تمام بازیها با ما بوده و سعی کردیم به خاطر شرایط سنیاش از این بازیکن در این بازی استفاده نکنیم. امروز اتفاقی که نباید میافتاد رخ داد اما من همه چیز را پس از این بازی تمام شده میبینیم و از همین حالا برای بازی دوشنبه برنامه ریزی میکنم چون باید از این شکست درس بگیریم.