از کی‌روش حمایت می‌کنیم

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، مهدی محمد نبی پس از صعود تیم ملی نوجوانان کشورمان به مرحله دوم مسابقات در جمع خبرنگاران گفت: ۳ پیروزی پیاپی داشتیم و مقتدرانه به مرحله بعد مسابقات صعود کردیم و خوشحالیم که به استرالیا خوردیم.

وی افزود: تیم‌های عربی مقابل ما کمی آزاردهنده هستند و به همین دلیل می‌دیدیم وقتی این تیم‌ها برابر ما به گل می‌رسیدند، دست به هر کاری می‌زدند اما بچه‌های ما که پشتوانه تیم ملی هستند، نشان دادند پتانسیل قهرمانی دارند.

نبی درباره مجمع فدراسیون فوتبال گفت: هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد و پس از بازی مقابل کره جنوبی که ۲۵ مهر برگزار می‌شود، مجمع فدراسیون فوتبال را تشکیل و نفرات انتخابی را با رای‌گیری انتخاب می‌کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: بازی بسیار حساسی مقابل کره داریم و سیاست فدراسیون همان حرف کفاشیان یعنی حمایت از کارلوس کی‌روش است و قطعا با برنامه‌های ایشان می‌توانیم کره را در تهران شکست دهیم. فقط نیاز مبرم به ۱۰۰ هزار هوادار داریم.

وی در خصوص جمع کردن طومار علیه کفاشیان گفت: به نظر می‌رسد ۱۰ نفر این نامه را امضا کردند. در شرایطی که ما میزبان مسابقات نوجوانان هستیم و می‌خواهیم میزبانی جوانان را هم بگیریم آیا این کار درست است؟ برخی‌ می‌گویند بیشتر از ۱۰ نفر این طومار را امضا کردند و ما می‌گوییم ۴۰ نفر ولی مشخص است که چرا این نامه تهیه شده و دلیل اصلی‌اش چیست. زیاد نباید به این موارد بپردازیم.

نبی در پایان اعلام کرد روز یکشنبه هفته آینده جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای بررسی برنامههای کیروش و اتفاقات اخیر در فوتبال کشورمان برگزار خواهد شد.