به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای تیم‌های صدر جدولی عصر امروز تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان زردپوشان شیرازی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند.

تک گل این دیدار در دقیقه ۶۰ با شوت سرکش بابک لطیفی بازیکن تعویضی فجر به ثمر رسید.

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز پس از کسب پیروزی در کنفرانس خبری اظهار داشت: تیم فجر ثمره تمرینات زودهنگام ابتدای فصل خود را در بازی‌های مهم کسب می‌کند.

محمود یاوری ادامه داد: بازیکنان ما به جای سفر به ترکیه و اردوهای خارج از کشور مانند سایر تیم‌ها در کنار مردم شیراز تمرینات بدن‌سازی و تاکتیکی را به خوبی انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: در این دوره موفق شدیم بازی را به خوبی اداره کنیم و با حمایت تماشاگران به نتیجه دلخواه دست یافتیم.

سرمربی تیم فجر سپاسی بیان داشت: آنالیز مناسب تیم حریف و به کارگیری بازیکنان مناسب در خطوط دفاعی و حمله عامل این برد با ارزش بود.

یاوری در پایان درباره داوری این دیدار گفت: داور تجربه کافی برای قضاوت این بازی را نداشت و با سوت‌های مکرر در نیمه نخست سرعت تیم ما را گرفت.

در ادامه سرمربی پرتغالی تیم تراکتورسازی تبریز نیز اظهار داشت: همان‌طور که پیش‌بینی کرده بودیم بازی سخت و تاکتیکی داشتیم که فجر برنده آن شد.

تونی اولیویرا افزود: بازیکنان ما نیز نشان دادند که مشتاق پیروزی هستند اما نتوانستیم از موقعیت‌های ایجاد شده به خوبی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بازی در چمن مصنوعی سختی‌های بسیاری دارد و گردش توپ به سختی امکانپذیر است اما این دلیل قانع کننده‌ای برای شکست نیست.

سرمربی تراکتورسازی درباره قضاوت داور این دیدار ابراز داشت: یک مربی خارجی نمی‌تواند درباره داور اظهار نظر کند و قضاوت را به کارشناسان واگذار می‌کنم.

به گزارش فارس فجر سپاسی با کسب سه امتیاز این دیدار ۱۸ امتیازی شد.

فجریها دوشنبه هفته بعد باید در بندرعباس به مصاف آلومینیوم این شهر بروند.