مادری که رکورد دوقلوها را شکست + عکس

به گزارش افکارنیوزبه نقل از باشگاه خبرنگاران، برخی از والدینی که فرزندان دوقلو دارند بر این عقیده هستند که این فرزندان گاهی بسیار خوب و در مواقعی بسیار خسته کننده می شوند ولی این در مورد “سارا جونز” بسیار متفاوت است.

این مادر ۳۳ ساله حالا رکورد دار در به دنیا آوردن دوقلو در دنیا است چرا که تا به حال سه بار فرزندانی دو قلو به دنیا آورده است. این در حالی است که او تنها فرد در انگلستان است که به این مورد دست پیدا کرده است و البته شانس وقوع چنین اتفاق ۵۰۰ هزار به یک است.

او می گوید شاید برای خانواده های دیگر داشتن فرزند دو قلو بسیار عجیب و خارج از چارچوب باشد اما در مورد خانواده ما این موضوع اصلا عجیب نیست و ما به آن عادت داریم.

او در ادامه افزود: برای اولین بار که فرزندانم دوقلو بودند بسیار خوشحال بودم و بار دوم شگفت زده شدم اما برای بار سوم دیگر نمی دانستم باید بخندم یا گریه کنم.

فرزندان بزرگ این خانواده ۱۰ ساله و دومین دو قلو ها دو ساله و سومین جفت از دوقلو ها تنها ۱۷ ماهه هستند. البته مادر این دوقلو ها می گوید این روزها مشکلات اقتصادی زیادی برای آن ها رخ داده است و نمی توانند به خوبی از پس مخرج بر آیند.