صعود دوباره یا بازگشت به وضعیت قرمز!

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، هفته دهم لیگ برتر فردا(سه‌شنبه) با انجام یک مسابقه پیگیری می‌شود وپرسپولیسبه مصافسایپامی‌رود.

این بازی به دلیل میزبانی سایپا در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود، تصمیمی که باعثناراحتی مسئولان باشگاه پرسپولیس شد و آنها حتی با تهدید مسئولان سازمان لیگ عنوان کردند هیچ مسئولیتی را برعهده نمی‌گیرند. پرسپولیس در ورزشگاهی میهمان است که قطعا تماشاگرانش بیشتر از تیم میزبان خواهد بود.

از نظر فنی اما وضعیت سایپا بهتر از حریف پرطرفدارش است. این تیم با ۱۷ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و می‌خواهد همچنان در جمع ۴ تیم بالای جدول بماند. نارنجی‌پوشان هفته گذشته در اصفهان شکست خوردند؛ شکستی که همانقدر که به ذوب آهن کمک کرد به سایپا ضربه زد.

مجتبی تقوی سعی کرده بعد از این شکست، تیمش را از نظر روحی و روانی و فنی بازسازی کند. او می‌داند پرسپولیس با پیروزی برابر آلومینیوم هرمزگان تا حدی از وضعیت بحرانی خارج شده و مسابقه دشواری با این تیم دارد.

پرسپولیس بعد از پیروزی برابر آلومینیوم بیشتر تحت تاثیر اخراج علی کریمی قرار داشت. برخی از بازیکنان سعی کردند برای بازگشت شماره ۸ پادرمیانی کنند ولی هنوز موفق نشده‌اند ژوزه را راضی کنند. سرمربی پرتغالی بارها گفته از تصمیمش برنمی‌گردد و پرسپولیس یا جای اوست یا جای علی کریمی!

پرسپولیس که پس از برد مقابل آلومینیوم به رده سیزدهم جدول صعود کرد، در صورت پیروزی برابر سایپا می‌تواند تا رده دهم بالا بیاید. این تیم که در فصل نقل و انتقالات بهترین مهاجمان ایران را جذب کرد در این فصل در گلزنی مشکل دارد.

کریم انصاری‌فرد آقای گل فصل گذشته، محمد قاضی بازیکن ملی‌پوش و ایمون زاید آنقدر بد کار کرده‌اند که تبدیل به بازیکنی نیمکت نشین شده‌اند. پرسپولیس به همراه مس کرمان با ۶ گل زده ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد. پرسپولیس حتی از گهر که در رده هجدهم جدول است هم کمتر گل زده است!

باید دید پرسپولیس می‌تواند با این خط حمله ضعیفش از پس سایپا برآید و با سه امتیاز و یک برد شیرین به تعطیلات لیگ(به دلیل بازی ۲۵ مهر تیم ملی با کره‌جنوبی) برود یا اینکه با عدم نتیجه‌گیری، دوباره وضعیت قرمز می‌شود.

به گزارش فارس برنامه کامل هفته یازدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

دوشنبه ۱۰/۷ / ۹۱

استقلال - صبای قم، ساعت ۱۸:۱۵، ورزشگاه آزادی تهران

نفت تهران - تراکتورسازی، ساعت ۱۷:۱۵، ورزشگاه تختی تهران

داماش - ذوب آهن، ساعت ۱۷:۱۵، ورزشگاه شهید عضدی رشت

آلومینیوم هرمزگان - فجرسپاسی ساعت ۱۸، ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس

مس - ملوان، ساعت ۱۸، ورزشگاه امام علی کرمان

فولاد خوزستان - نفت آبادان، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه تختی اهواز

سه شنبه ۱۱/۷ / ۹۱

سایپا - پرسپولیس، ساعت ۱۸:۱۵، ورزشگاه تختی تهران

پنجشنبه ۱۳/۷ / ۹۱

راه آهن - پیکان، ساعت ۱۷:۱۵، ورزشگاه اکباتان تهران

دیدار سپاهان- گهر به علت حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به زمان دیگری موکول شد.