تودیع و معارفه معاون فن آوری اطلاعات بانک پارسیان

به گزارش افکار در اين مراسم آقاي شايسته، مديرعامل بانک پارسيان ضمن تبريک فرا رسيدن يازدهمين سالگرد تاسيس بانک و خوش آمدگويي به معاون جديد و تقدير از زحمات مهندس منصوري گفت: روال سازمان هاست که افراد مدتي براي تحقق اهدافي هستند و تلاش مي کنند و وقتي از آن سازمان جدا مي شوند قطعا ارزش هايي از خود به يادگار مي گذارند و ادامه کار را به ديگري مي سپارند.
ایشان خاطر نشان کرد: من شهادت می دهم که آقای منصوری هرچه دانش علمی و تخصصی داشت به کار برد و حوزه کاری خود در بانک را به جلو پیش بردند، من شخصاً از اینکه ایشان ار بانک برود رضایت نداشتم، ولی اصرار ایشان باعثشد که با استعفایشان موافقت کنم.
آقای شایسته اظهار داشت: صداقت، صمیمیت و همراهی آقای منصوری با تیم پارسیان مثال زدنی است و ایشان در دوران خدمت یک لحظه از این مسیر غافل نبود. یکی ازاقدامات مهم ایشان، پروژه لوتوس است که به زودی با همت معاون جدید و کارکنان سخت کوش تحت نظر ایشان اجرایی خواهد شد.
مدیرعامل بانک در این مراسم ضمن تبریک به آقای رضاقلی و تشکر از ایشان به خاطر قبول این مسئولیت خاطرنشان کرد: آقای رضاقلی سال ها در حوزه IT فعالیت داشته و از سوابق علمی و فنی خوبی برخوردار است. با توجه به صداقت، تخصص و سوابق کاری ایشان و آشنایی با پروژه های فن آوری اطلاعات حوزه های مالی و بانکی از جمله لوتوس از او خواستیم که با ما همکاری داشته باشند و حضورشان در حوزه IT با توجه به جایگاه و سابقه ای که دارند می تواند کمک شایانی برای بانک داشته باشد.

آقای مهندس منصوری نیز در این مراسم ضمن تشکر از مدیرعامل و اعضای هیات عامل و اظهار خرسندی از حضور آقای رضا قلی در جمع پارسیانی ها اظهار داشت: اگر چه پس از حدود ۱۱ سال در جایی کارکردن و از آن جا رفتن بسیار سخت است، اما من اعتقاد دارم که اگر هر فردی جداگانه نزد خود فکر کند که چه قدر در پیشبرد کارها موثر بوده است، این نگاه بسیار مثبت و کار ساز است و جابجایی ها بالنده خواهد بود.
ایشان ادامه داد: در این مدت اعتقاد من بر کار تیمی و مشترک بوده و از این منظر به اعتمادی که دوستان و همکارانم در بانک به من داشتند ادای دین کردم و همواره این اعتماد را پاس داشتم. نکته دیگر این که با وجود همکاران خوبی که دارم هم اکنون IT جوان و تواناست. در شرایط سخت تمام تلاشم این بود که دین خود را به انفورماتیک و بانک اداکنم لذا امیدوارم پروژه هایی که هم اکنون در دست اجرایی شدن است با وجود آقای رضاقلی و همت همکاران IT هرچه زودتر به سرانجام برسد.
آقای دکتر فطانت نیز در این مراسم با تاکید بر ویژگی های ممتاز آقای مهندس منصوری و با تشکر از زحمات ایشان اظهار داشت: هم اکنون وجود ساختاری قوی در حوزه IT بانک و گروه مالی مسلط پارسیان، حاصل تلاش، مدیریت قوی و توانمندی مهندس منصوری است و تلاش های وی در بانک پارسیان باعثشد تا این بانک در اکثر حوزه های بانکداری الکترونیک موفق و درخشان عمل کند. ضمنا از حضور آقای رضاقلی نیز تشکر می کنم و حضور ایشان می تواند نوید تحول و نشاطی مجدد برای IT بانک باشد.
آقای فلاح، معاون طرح و برنامه بانک نیز ضمن تقدیر از زحمات آقای مهندس منصوری اظهار داشت: به دلیل همکاری تنگاتنگی که در کارها با ایشان داشتم، همانگونه که مدیرعامل محترم فرمودند، ایشان منبع دانش و تجربه هستند و در این مدتی که در بانک حضور داشتند، از دانش و تجربیات ایشان برای پیشبرد اهداف بانک استفاده شایانی کردیم که بدینوسیله مراتب سپاس خود را اعلام و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.
آقای مهاجری، معاون امور بین الملل بانک نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات آقای منصوری اظهار داشت: امیدوارم که ایشان هرکجا می روند موفق و پیروز باشند و ما نیز بتوانیم کماکان از تجربیات و رهنمودهای ایشان بهره گیریم و جا دارد از زحمات ایشان در راه اندازی نرم افزارهای ارزی سپاسگزاری کنم.
در کارنامه آقای مهندس منصوری سوابق ارزشمندی در حوزه فناوری اطلاعات به چشم می خورد. ایشان فارغ‌التحصیل دبیرستان ادیب و مدرسه عالی کامپیوتردر سال ۵۹ است و پس از فارغ‌التحصیلی و گذراندن خدمت سربازی وارد سازمان خدمات کامپیوتری شهرداری شد و پس از آن در شرکت نفت استخدام گردید. منصوری طی یک پروژه‌ جهت انتقال سیستم‌های قدیمی روی سیستم جدید ۳ سال در انگلیس فعالیت کرد و در سال ۶۶ همزمان با ورودش به ایران سرپرستی یک گروه آنلاین در شرکت نفت را عهده دار شد. پس از آن وارد شرکت داده‌پردازی شد و به عنوان مسول فنی پروژه‌های مالیاتی کشور و حساب جاری رفاه، فروشگاه زنجیره ای رفاه به فعالیت پرداخت. وی همزمان با تاسیس بانک پارسیان از سال ۸۰ با عنوان مدیر برنامه ریزی فناوری اطلاعات وارد این بانک شد و سپس سال ها به سمت معاونIT بانک مشغول به خدمت بود.
پس از ايشان از روز شنبه ۱/۷/۹۱ آقاي رضا قلي به عنوان معاونت فناوري اطلاعات بانک پارسيان منصوب شده است. رضا قلي در سال ۸۵ در صندلي مدير عاملي شرکت خدمات انفورماتيک نشست و سپس به ايران ارقام رفت و مجدد در سمت مديرعاملي اين شرکت قرار گرفت و از آنجا نيز رهسپار شرکت داده پردازي شد تا در نقش عضو هيات مديره شرکت در حوزه IT به تلاش خود ادامه دهد‍. وي مدتي را نيز در شرکت خدمات رايانه اميد وابسته به بانک سپه مديرعامل بود