زنان اکشن کار در سینمای ایران + عکس

به گزارش افکارنیوزبه نقل از شبکه ایران، اولین پروژه رزمی سه بعدی تاریخ سینمای ایران که توسط علیرضا سهراب زاده بنیانگذار ورزش رزمی ووشو در ایران نگارش و تولید می شود از تابستان سال جاری جلو دوربین رفت. این فیلم داستان فردی رزمی کار به نام جهان را به تصویر می کشد که با برگزاری مسابقه ای مجازی در یکی از مکان های تاریخی ایران در پی گنجی است که در مکان مسابقه نهفته است.

طی داستان فیلم «سیامک» و «ستاره» از رزمی کاران متوجه این قضیه شده و از طرفی پای نیروهای امنیتی به داستان باز می شود که ماجرای فیلم را می سازد. مراحل فیلم برداری این پروژه پنجم مهرماه پایان یافت و فیلم آماده تدوین شد. تدوین این کار توسط علی شاهیده انجام می شود.



در این فیلم بازیگرانی چون ستاره سهراب زاده، نعمت جلالی، طیبه ابراهیم، حمید قلی زاده، الهام جدی، سعید پیرو، پیمان رضایی، بهمن صادق پور، اسماعیل اکبری کله، ساناز قهرمانی نیا، سید احمد قیومی و جمعی از قهرمانان رزمی کشور به ایفای نقش پرداختند.



همچنین عوامل فنی کار عبارتند از نویسنده تهیه کننده و کارگردان: علیرضا سهراب زاده، مشاور کارگردان: محسن بخارایی، بازیگردان: سید احمد قیومی، برنامه ریز: علی ناصری، منشی و مدیر صحنه: ایمان منوچهریان، مدیر فیلمبرداری: علی شاهیده، کارگردان و فیلمبردار سه بعدی: فرامرز قهرمانی فر، صدابردار: مصطفی بهمنی، گریم: مجتبی نبوی، مهسا قیومی، طراح صحنه و لباس: داوود باقری، مدیر تولید: محسن غفارزاده، مجری طرح: موسسه تولید فیلم رویای قدیم.