به گزارش افکارنیوزبه نقل از بولتن نیوز؛ با آنکه تنها چند روز از هفته دفاع مقدس می گذرد، اما خبرهای خوشی از گوشه و کنار مبنی بر عدم اجرای سهمیه انتقالی دانسجویان شاهد در برخی از دانشگاه ها، به گوش نمی رسد.

اخبار رسیده حکایت از آن دارد، در اوایل مهر و همزمان با ثبت نام دانشجویان در ترم جدید، سهمیه نقل و انتقال دانشجویان شاهد که مختص فرزندان ایثارگر می باشد؛ در یکی از دانشگاه های مطرح شهر تهران(رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی)، به فرزندان اعضاء هیئت علمی آن دانشگاه اختصاص یافته است. هر چند خبرها حکایت از این دارد که این سهمیه ها به دستور یکی از وزرای دولت دهم به فرزندان اعضا هیئت علمی اختصاص یافته است، اما به نظر می رسد این اتفاق جفای به خانواده معظم شهدا و فرزندان ایثارگران است.

در حالیکه تنها چند روز از هفته دفاع مقدس می گذرد، بهتر است مسئولین محترم پا را حرف فراتر گذاشته و در عمل قدردان زحمات خانواده هایی باشند، که سایه پر مهر پدر را بر سر ندارند.

شنیده ها حاکی از آن است که امروز و فردا آخرین مهلت ثبت نام ورودی های جدید این دانشگاه می باشد و انتظار می رود هرچه سریعتر این مشکل از سر راه فرزندان شاهد برداشته شود. طبیعی است چنانچه پس از گذشت این دو روز همچنان صحت این خبر تایید شود، بولتن نیوز بصورت شفاف تر این موضوع را رسانه ای خواهد کرد.

امیدواریم هر چه سریعتر مشکل ثبت نام فرزندان شاهد در این دانشگاه مطرح کشور حل گردد.