جایزه ویژه رویانیان به تیم ملی نوجوانان

به گزارش افکارنیوزمحمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس در خصوص موفقیت تیم ملی نوجوانان کشورمان گفت: قبل از بازی با استرالیا، با دوستی‌ جلسه‌ای را برگزار کردیم و برای تقویت روحیه نوجوانان در بازی حساس برابر استرالیا اعلام آمادگی خود را اعلام کردیم که در صورت بازی مقابل استرالیا و صعود به جام جهانی از طرف باشگاه پرسپولیس هدایای ویژه به نوجوانان بدهیم که این موضوع در چند روز آینده انجام خواهد شد.

اظهار داشت: همیشه شاهد این هستیم که در ورزشگاه‌هایمان نظم و انضباطی بسیار خوب و مثال زدنی حکمفرماست. از این رو باید از نیروی انتظامی که همیشه زحماتشان در فوتبال نادیده گرفته شده تقدیر و تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.

وی افزود: از همین جا باید اعلام کنیم حمایت ۱۰۰در ۱۰۰ خود را از تیم‌های نوجوانان و مربیان آنها در آینده در دستور کار خود خواهیم داشت و صد در صد در خدمت تیم‌های پایه ایرانی هستیم. ما سعی خواهیم کرد از نخبه‌های این تیم‌ها برای تقویت و زیرسازی باشگاه پرسپولیس استفاده کنیم چون وظیفه ماست.

رویانیان ادامه داد: صعود نوجوانان به جام جهانی با پیروزی بر استرالیا یک خبر بسیار خوب برای فوتبال کشورمان در آستانه بازی حساس مقابل کره جنوبی بود. من به کلیه بازیکنان باغیرت، کادر فنی و مردم ایران این پیروزی قاطع و صعود به جام جهانی را تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم تیم‌های ما در رده جوانان و امیدها و حتی بزرگسالان نیز به مراحل بعدی مسابقات خود راه پیدا کند و جهانی شود.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی افزود: از طرف باشگاه پرسپولیس هفته نیروی انتظامی را به کلیه سربازان کشورمان تبریک می‌گویم و همچنین به فرماند‌ه هایی مانند احمدی‌مقدم، سید مجتبی عبداللهی ریاست محترم راهنمایی و رانندگی و سردار کرمی از یگان ویژه پاسداران که همواره زحمات زیادی را در ورزش ما مخصوصا فوتبال با تدابیر مدیریتی خوب داشتند، تبریک ویژه و تقدیر می‌کنم.

رویانیان ادامه داد: ‌ امیدوارم ما مدیران در فوتبال ایران و باشگاه‌ها بتوانیم زحمات عزیزان را که همواره بدون چشم داشتی در نظم و انضباط کشور و مخصوصا ورزش خالصانه تلاش می‌کنند قدر این عزیزان را بدانیم.

وی در خصوص بازی با سایپا که سه شنبه برگزار می‌شود، گفت: باید پیروزی مقابل آلومینیوم را فراموش کنیم. کار سختی مقابل جوانان خوب سایپا داریم ولی انشاءالله بچه‌ها دست به دست هم و یکدل وارد زمین می شوند تا به سه امتیاز بازی و رده‌های بالای جدول برسیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان در خصوص آشتی بین رسانهها و بازیکنان ملی پوش نیز گفت: این یک خبر خوب برای فوتبال ما است چون همه با هم باید به یکدیگر کمک کنیم تا به جام جهانی برسیم. چند بازی حساس و سخت در پیش داریم و من هم به نوبه خودم از رسانهها میخواهم مثل همیشه همراه با مردم یار دوازدهم تیم ملی باشند.