به گزارش افکارنیوزبه نقل از خبرآنلاین، محمد علی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در خصوص شکایت یکی از نمایندگان مجلس از رئیس جمهور، گفت: «بررسی این موضوع، زمان می برد و قاعدتا این پرونده باید از حیثاداری تکمیل شود و اطلاعات موضوعی که شکایت شده از مبادی رسمی گرفته شود.»

به دنبال شکایت معاونت حقوقی رئیس جمهور از نماینده ارومیه در خصوص سخنانش بعد از زلزله آذربایجان، نادر قاضی پور هم متقابلا نسبت به سفر سال قبل رئیس جمهور و همراهی تعدادی از اعضای خانواده ایشان به نیویورک، شکایتی را به کمیسیون اصل نود ارسال و خواستار آن شد که این کمیسیون هر چه سریعتر به این شکایت رسیدگی و نتیجه را اعلام کند.

پیش از این زهره طبیب زاده نماینده تهران و عضو جبهه پایداری نیز خواستار توضیح رئیس جمهور در خصوص تعداد زیاد هیات ایرانی در سفر به نیویورک شده بود.

رئیس کمیسیون اصل نود در پاسخ به اینکه این پرونده با حضور رئیس جمهور بررسی می شود یا خیر؟، گفت: فعلا در درجه اول درباره این موضوع استعلام می کنیم و اگر جلسه ای لازم باشد معاون رئیس جمهور را به کمیسیون دعوت می کنیم.

بعد از طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس هشتم، گروهی از نمایندگان مجلس نهم هم طرح سوال از رئیس جمهور را دنبال می کنند.

در مجلس هشتم رئیس وقت این کمیسیون برای بررسی شکایت از معاون اول رئیس جمهور از سوی یکی از نمایندگان مجلس شخصا به پاستور رفت و با رئیس جمهور دیدار کرد.