به گزارش افکارنیوز،امیر عابدینی در گفت و گو با فارس در مورد تغییر ۵ مربی در دو فصل در تیم داماش گیلان، گفت: دینورزاده بعد از شکست برابر سپاهان استعفا کرد. پس از او قاسمپور آمد که او هم به دلیل بی‌پولی باشگاه استعفا کرد. مهدی تارتار هم که از نیم فصل آمد در پایان فصل گفت در رشت راحت نیست و استعفا داد. بعد از آن هرندی سرمربی داماش شد که به دلیل مشت‌زنی و فحاشی برکنارش کردم. تغییرات سرمربی در داماش به این شکل صورت گرفته است.

وی در مورد اینکه قویدل مالک باشگاه داماش گفته از حضور در فوتبال دلسرد شده، گفت: دلسردی این آدم‌ها طبیعی است. ورزش از بیرون زیبایی‌هایی دارد ولی وقتی واردش می‌شوند برخی پلشتی‌های آن را هم می‌بینند و اینکه حرمت‌ها از بین می‌رود. باید قدر آدم‌هایی که پول‌شان را در فوتبال هزینه می‌کنند و صادق هستند دانست. من قویدل را به فوتبال دلگرم می‌کنم و امروز هم زمینی برای کمپ باشگاه داماش در گیلان خریداری کرد.

عابدینی در مورد جذب بازیکن جدید، گفت: بر حسب دلار ۲ هزار و ۱۰۰ تومان قصد جذب یک بازیکن برزیلی را داشتیم اما با قیمت کنونی دلار باید ۴۵۰ میلیون تومان به بازیکنی بدهیم که فقط ۳۰۰ میلیون ارزش داشت. بنابراین بازیکن خارجی نمی‌گیریم.

وی در مورد وضعیت فدراسیون فوتبال، گفت: فدراسیون باید دستخوش تغییر و تحول شود. کفاشیان باید تغییراتی در فدراسیون فوتبال ایجاد کند. کی‌روش هم باید با اطمینان از صعود به جام جهانی حرف بزند زیرا اگر به جام جهانی نرویم فوتبال ایران ۱۵ سال عقب می‌رود.

مدیرعامل داماش گیلان در مورد کنار گذاشتن علی کریمی از پرسپولیس، گفت: مدیریت بازیکنان بزرگ کار ساده‌ای نیست. رویانیان در قضیه کریمی مانده که چه کند. با این حال اگر کریمی رضایت‌نامه بگیرد و بی‌تیم باشد او را جذب خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه اما مالک باشگاه گفته بود فرهاد مجیدی را می‌خواهد نه علی کریمی را و مجیدی چشمش به دنبال نیمکت قلعه‌نویی است، گفت: ما هم کریمی را می‌خواهیم هم مجیدی را. مجیدی می‌خواهد در فوتبال کارش را ادامه بدهد و چشمش به دنبال نیمکت قلعه‌نویی نیست. او می‌خواهد بعد از گذراندن دوره مربیگری در آکادمی فوتبال باشگاهی کار کند تا بعد مدرک A مربیگری‌اش را بگیرد.

وی ادامه داد: برخی اسطورهها و چهرههای فوتبالی را باید حفظ کرد. خداداد عزیزی نمک فوتبال است او باید همیشه در فوتبال باشد. کریم باقری مشاور من در باشگاه داماش است که از او خواستهام بیشتر از یک مشاور کار کند و وارد گود شود و به ما کمک کند.