شیرینی: کاری نکنید حرف‌های دیگری بزنم

به گزارش افکارنیوزبه نقل از باشگاه پرسپولیس، در حالی که قرار بود دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه تختی برگزار شود، در فاصله ۲۴ ساعت قبل از بازی و در نهایت تعجب همگان و بنابر تصمیم سازمان لیگ این بازی به ورزشگاه آزادی انتقال یافت.

سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در همین ارتباط گفت: واقعا خودمان هم نمی‌دانیم دلیل این موش و گربه بازی‌ها چیست؟ هر چه اصرار می‌کردیم مسئولان سازمان لیگ نمی‌پذیرفتند بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود، چون امکان انجام آن با توجه به مجموع شرایط در مجموعه تختی وجود ندارد، با این شرایط از نظر روانی فشار مضاعفی به مدیریت، کادر فنی و بازیکنان ما وارد شد.

وی ادامه داد: جالب اینکه در درخواست‌های شفاهی مشکلات برگزاری مسابقه در ورزشگاه تختی را به دوستان یادآوری کردیم اما به خرج کسی نرفت که نرفت. حال آنکه تمام برنامه ریزی‌ها را برای بازی در ورزشگاه تختی انجام داده و حتی کادر فنی تاکتیک‌های پرسپولیس را بر همین اساس چیده بود اما ناگهان اطلاع دادند که باید در ورزشگاه آزادی به میدان برویم. معنی این کارها و بی برنامگی‌ها چیست؟

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قصد نداریم خدای ناکرده به کسی اتهام زده یا بحث قدیمی دستهای پشت پرده را مطرح کنیم ولی متاسفانه در فصل جدید، پرسپولیس آزاری را به کرات شاهد بودهایم. یک روز هواداران را محروم کرده و به درخواستهای ما توجه نمیشود و روز دیگر این چنین تیم را آواره این ورزشگاه و آن ورزشگاه میکنند. مثل ماجرای بازی پرسپولیس - گهر و پرسپولیس - سایپا که گفتند بازی در تختی انجام میشود اما در نهایت بازی به آزادی منتقل شد. مثل زمان بازی پرسپولیس و فولاد که میگفتند با اتوبوس این همه مسافت را به اهواز بروید و موارد دیگری که تاکنون آنها را مطرح نکردیم. ادامه این بحث بماند برای بعد از بازی با سایپا، فقط به عنوان پایان مصاحبه به دوستان پیغام میدهم که پرسپولیس آزاری بس است. کاری نکنند حرفهایی بزنیم که خیلی چیزها دستگیر هواداران پرسپولیس شود.