اکبرپور: یک ریال هم از استقلال نگرفته‌ام

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، سیاوش اکبرپور در جمع خبرنگاران در مورد اختلافش با تراکتورسازی که فصل گذشته در آن توپ می زد، اظهار داشت: من بعد از اتمام قراردادم با تراکتورسازی روزی که از تبریز آمدم کلید منزلم را به باشگاه نداده بودم اما بعد از یک ماه که به خانه ام رفتم وسائلی که خودم خریده بودم را ندیدم. آدمی نیستم که برای گرفتن مالم از کسی شکایت کنم اما باشگاه تراکتورسازی من را مجبور کرد که از آنها شکایت کنم.

وی افزود: من سه سال از استقلال طلبکار بودم اما حتی وقتی از این تیم جدا شدم علیه باشگاه حرفی نزدم و شکایت هم نکردم. قرار بود باشگاه تراکتورسازی پول رضایتنامه من از باشگاه استیل‌آذین را بدهد که آن هم نداد.

وی در مورد بازی امروز مقابل صبای قم گفت: امروز برای کسب ۳ امتیاز به میدان رفته بودیم.

اکبرپور در خصوص اینکه چرا امیر قلعه نویی را ناراحت می کند و گفته می شود بین او و سرمربی استقلال کدورتی پیش آمده است، عنوان کرد: امیر قلعه نویی من را دوست دارد. با کسی کدورت ندارم و شما این طور فکر می کنید. من همه چیزم را از قلعه نویی دارم.

مهاجم استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا از استقلال پول گرفته است، گفت: یک ریال هم از باشگاه نگرفته ام.

وی در ارتباط با اینکه فتح الله زاده عنوان کرده به برخی از بازیکنان تیم پول دستی داده است، گفت: من هنوز چنین پولی نگرفته ام.

به گزارش فارس، اکبرپور در جریان مصاحبه با خبرنگاران با یکی از خبرنگاران تلویزیونی دچار مشکل شد و با هم جرو بحث کردند اما خیلی زود با وساطت سایر خبرنگاران قضیه حل شد.